انار یکی از میوه های محبوب و خوشمزه فصل پاییز و زمستان است که در بین مردم طرفداران خیلی زیادی دارد و همچنین خواص بسیاری در درماندبعضی بیماری ها دارد.

انار شیرین آبدار به صورت مستقیم و بی واسطه به بهترین و مناسب ترین قیمت به بازار های داخلی و خارجی ارائه می‌شود که پس از برداشت انار ها،آنها را در وزن های مختلفی بسته بندی می‌کنند و به بازار عرضه می‌نمایند.

ارائه انواع انار شیرین آبدار

خواص انار در یک نگاه

خواص انار در یک نگاه انار از اولین گیاهان اهلی شده می‌باشد که کشور ما بزرگترین تولید کننده انار در جهان است و در شهرهای مهمی مثل ساوه و فردوس تولید می‌شود.درخت انار تقریبا در هر نوع آب هوایی همچنین در هد خاکی رشد می‌کند و میوه می‌دهد و در رنگ های متفاوتی مانند انار سیاه و انار سفید وجود دارد.

.انار یک نوع میوه بهشتی است و با دیدن دانه های آبدار و خوشرنگ آن باعث نشاط و سرحالی می‌شود و از افسردگی و بی حالی جلو گیری می کند.انار میوه ای است که از تمام قسمتهای آن استفاده می‌شود و انار سرشار از فیبر و مواد معدنی مثل پتاسیم است و دارای ویتامین های بسیاری هم مانند ویتامین ث و ای هم هست و همچنین در انار آنتی اکسیدان زیادی هم وجود دارد که برای سلامتی بدن خیلی مفید و موثر می‌باشد.

مصرف میوه انار و آب انار باعث خون رسانی بهتر به قلب می‌شود و همچنین وجود آنتی اکسیدان آن از لخته شدن‌ خون در بدن جلوگیری می‌کند.خوردن انار باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و و از تصلب شرایین و آلزایمر و کم خونی پیشگیری می‌کند. مصرف مداوم انار یا آب انار به کاهش بیماری فشار خون کمک می‌کند و انار ملین و ادرار آور و ضد عطش است و برای هوای گرم آب انار خیلی خوب است و تب بدن را پایین می آورد.

وجود آنتی اکسیدان زیادی که در انار وجود دارد پیاز مو را تقویت می‌کند و باعث رشد موها می‌شود و از ریزش مو جلوگیری می‌کند و همچنین مصرف آب انار خون ساز است و خون را تصفیه می کند. و همچنین خوردن آب انار باعث می‌شود که چربی های اطراف معده و شکم در افراد چاق را از بین می‌برد.

انار از بروز سرطان سینه در خانم ها جلوگیری می‌کند و همچنین مصرف همیشگی انار می‌تواند مشکلات عصبی را در مان کند و همچنین برای درمان سنگ کلیه هم مفید می‌باشد.انار به علت داشتن ویتامین ث زیاد که یک ماده مهم برای سلامتی پوست است از پوست مادر برابر اشعه های خورشیدی محافظت می‌کند و مصرف آن بسیار برای خانم های باردار هم مفید است و مصرف انار شیرین برای افراد لاغر مفید است و وزن آنها را افزایش می دهد.

خوردن انار باعث می‌شود که چربی های غیر اشباع و اسید های چرب در بدن کاهش‌ یابد و از ماسک انار برای ازبین بردن جوش و آکنه استفاده می‌شود و این ماسک پوست را نرم و درخشان می سازد. و همچنین انار از چین و چروک شدن پوست صورت جلوگیری می کند و به همین دلیل است که شرکت های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در داخل کرم ها و لوسیون های خود از انار استفاده می کنند.

راهنمای انتخاب انواع انار مجلسی

راهنمای انتخاب انواع انار مجلسی در هنگام خرید انار شیرین و آبدار خیلی از افراد نمی‌توانند انار خیلی خوب و آبدار را انتخاب کنند و هر چی هم که دقت می‌کنند باز هم موقع خوردن انار دیدند که انار های باکیفیتی را انتخاب نکرده اند .

در زمان انتخاب انار به رنگ و شکل ظاهری انار خیلی باید دقت شود و ما میتوانیم از روی ظاهر آن به رسیده بودن آن پی ببریم همیشه انار های رسیده گرد و مانند توپ نیستند و در زمان خرید به دنبال انار هایی باشید که ظاهری کج و نا هماهنگ داشته باشند و خیلی صاف و یکدست نباشند.

برای خرید یک انار مجلسی و رسیده به موست انار دقت کنید اگه دارای پوست صاف و چرم گونه باشد یعنی انار مرغوبی انتخاب کردید و همچنین انار را در دست وزن کنید اگر وزن سنگینی داشت یعنی انار رسیده و آبدار است و برای خرید مناسب است.

توزیع عمده انار شیرین آبدار

توزیع عمده انار شیرین آبدار در کشور ما میوه های مختلف زیادی تولید می شوند و همچنین میوه ای مانند انار انواع مختلف آن کاشت می‌شود و از انار خوب و مرغوب در کارنجات تولید آبمیوه و کنستانتره ،استفاده زیادی می‌شود و به صورت عمده در بازار به‌ فروش می رسد .

در ایران انواع انار در طعم های ترش و ملس و همچنین شیرین تولید می‌شود که بادقینت روز به بازارهای داخلی عرضه می شود و لازم است که بدانیم همیشه انار گران نشان‌دهنده کیفیت آن نیست و برعکس اگه اناری ارزان بود آن دلیل بر بی‌کیفیت تر بودن آن نیست.

مرکز عرضه انار شیرین آبدار

مرکز عرضه  انار شیرین آبدار در خرید انار یکی از مهمترین چیزهایی که برای خریداران مهم است قیمت آن است. ‌مشتریان با توجه به نیاز خود انار را در وزن های مختلف می‌خرند و انار هم که جزو میوه هایی است که دارای خواص بسیار زیادی می‌باشد آن را در بسته بندی های مناسب و در وزن های مختلف به بازار عرضه می‌کنند.

اگر بسته بندی انار شکیل و زیبا باشد و اگر فروشندگان انار بتوانند آن انار ها را‌ در بسته بندی های زیبا و جذاب بسته بندی کنند ‌و به بازار عرضه کنند برای آنها خیلی پر فایده است اولا می‌توانند انار را با قیمت مناسب و بالاتر به فروش برسانند و همچنین می‌توانند خریداران ومشتریان زیادی به دست می‌آورند.

بسته بندی انار به دو صورت انجام می‌شود یکی داخل کارتن ودیگری داخل سبد که استفاده از کارتن برای صادرات و را های دور استفاده می‌شود ولی استفاده از سبد خیلی زیبا نیست و برای مسافت های کوتاه از آن استفاده می‌شود.

قیمت فروش انار با بسته بندی کارتنی از قیمت بسته بندی با سبد گران تر است چون در بسته بندی کارتنی انار ضربه کمتری می‌خورد و سالم تر می ماند .

از انار های مرغوب در کشور ما می‌توان به انار ساوه اشاره کرد و هر چه بسته‌ بندی زیبا و شکیل تر باشد بازار فروش آن بهتر است .

انار باکیفیت و مرغوب از شهرهای ایران به کشور های مختلف هم صادر می‌شود و عرضه آن به شکل مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌شود و البته که خرید مستقیم و بی واسطه بهتر است و مستقیما انار را از باغ خریداری کند و برای فروشنده سود خوبی دارد و قیمت بسیار ارزانی دارد و عرضهدکنندگان انار در فصل برداشت مرغوبترین انار ها را از کشاورزان می‌خرند و بعد از بسته بندی زیبا و بادبالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند و همچنین این مراکز خرید عمده ،عرضه مستقیم انار دانه سیاه را هم به صورت عمده انجام می‌دهند و رضایت کامل مشتریان خود را بدست آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *