شرکت های عرضه کننده انار در ایران برای راحتی مشتریان داخلی و صادراتی امکان سفارش اینترنتی انار را به صورت عمده، با مشخصات هر انار دانه سیاه ساوه فراهم آورده است. مشتریان می توانند با مراجعه به مرکز فروش معتبر انار در سراسر کشور انواع انار باکیفیت و صادراتی اعلا را تهیه کنند.

انار در شهرهای مختلفی از ایران کشت می گردد که یکی از شهرهای مهم تولید کننده انار در ایران شهر ساوه و شهر های اطراف آن می باشد.

انار دانه سیاه ساوه اعلا و صادراتی بوده است. و در ایران محبوبیت زیادی را دارا می‌باشد و به لحاظ مزه یکی از بهترین انارهای کشور می باشد که برای صادرات نیز خریداری می گردد.

انار درشت و آبدار ساوه

مختصری درباره انار ساوه

انار لوکس ساوه

انار یکی از اصلی ترین میوه های شهر ساوه می‌باشد. این میوه را در حجم بالا تولید می کنند. که قسمت زیادی از انار ساوه در بازار داخل و مقداری نیز به بازار کشورهای همسایه صادر می گردد. حجم صادرات انار هر ساله متغیر بوده و موارد مختلفی در آن تاثیر گذارند.

که دو عامل از مهم ترین ان بشمار میرود. یکی کیفیت انار و دومی قیمت آن می باشد. در این شهر انار بصورت و ظاهری متفاوت عرضه میشود. هر انار دارای خصوصیات خاص خود است.

ویژگی های انار لوکس صادراتی ساوه

انار مرغوب صادراتی

۱ – رنگ پوست انار : پوست انار معمولاً از صورتی پر رنگ تا قرمز متفاوت می باشد. اما هر چه رنگ قرمز تر باشد از محبوبیت بیشتری نیز برخوردار می باشد .

 

۲ – رنگ دانه انار ( آریل ) : رنگ دانه انار این ارقام از صورتی تا قرمز آتشین و سیاه رنگ متفاوت می باشد که هر چه رنگ قرمز دانه بیشتر باشد از مقبولیت بیشتری برخوردار می باشد . انار ساوه را بیشتر با رنگ دانه های سیاه می شناسند.

 

۳ – طعم دانه ( آریل ) : مزه و طعم این ارقام از ترش و ملس تا شیرین متفاوت می باشد. که معمولا هر چه میزان قند و شیرینی انار بیشتر باشد از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. از انار ترش و ملس بیشتر برای تهیه رب انار استفاده می‌شود.

 

۴ – ضخامت پوست انار : معمولا پوست انار ساوه ضخیم است. و مانند عایق برای حفظ بیشتر میوه کمک شایانی میکند. با توجه به اینکه بیشترین میزان صادرات انار به کشور شرقی می باشد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”white;” align=”right;” ]پوست ضخیم ضمن کاهش اثرات فشارهای احتمالی وارده به میوه و سالم ماندن در زمان طولانی را دارد. همچنین می تواند رنگ خود را تا رسیدن به مقصد حفظ کند. و این امر کمک شایانی به وضعیت ظاهری و بازار پسندی میوه را دارد. پوست این ارقام انار از متوسط تا بسیار ضخیم می باشد .[/highlight-dash]

۵ – وزن میوه : یکی از فاکتورهای مهم برای صادرکنندگان انار حفظ نسبت های مختلف وزنی در یک کانتینر می باشد .

اکثراً کارتن های بسته بندی انار می بایست داخل فوم و وزن ۵ کیلوگرم میوه باشد. تعداد میوه از ۸ تا ۲۲ عدد است. بنا به درخواست خریدار، درصد مشخصی از کل محموله را تشکیل می دهد که بسته های دارای میوه بزرگ ( ۸ تایی ) قیمت بالایی دارند .

باید اضافه کرد که بسته بندی صادراتی بسیار در بازار پسندی و ماندگاری انار تاثیر بسزایی دارد. و همچنین از ضایعات و فاسد شدن میوه جلوگیری می شود.

قیمت عمده انار دانه سیاه ساوه

انار ساوه دانه قرمز رنگ

با توجه به کیفیت و سایز بندی صادراتی انار قیمتهای  آن نیز متفاوت هستند. انار دانه سیاه ساوه یکی از بهترین و محبوب ترین ارقام صادراتی می باشد. که خرید و فروش آن بصورت مستقیم از باغدار با قیمت عمده عرضه می شود.

نحوه سفارش محصول :

۱ – برای سفارش محصول می توانید به صورت آنلاین در صورتی که به اینترنت متصل هستید از طریق راههای ارتباطی در همین سایت آن را سفارش دهید .

۲ _ می توانید مستقیم و حضوری به دفتر مرکزی مراجعه کنید .

۳ – اگر دو روش بالا برایتان امکان پذیر نیست می توانید با تلفن محصول خود را سفارش دهید.

 

  1. آیا استفاده از لیمو روی صورت به پوست شما کمک می کند؟

  2. صفر شویی ماشین با استفاده از مواد لیمو ترش

  3. نارنگی ماندارین

  4. هلو چه بلایی سر هیپوفیز مغز می آورد

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *