انار یکی از بهترین محصولات ارگانیک فصل پاییز است. این میوه بهشتی به علت وجود مواد معدنی و ویتامین های گوناگون مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. انار شیرین دانه قرمز شیراز با کیفیت عالی و درجه یک ، تازه با قیمت استثنایی وارد بازار مصرف شده است. انار درشت با پوست نازک از باغات سرسبز استان فارس بخصوص شهرستان نی ریز برداشت شده است.

انار رباب صادراتی که از بهترین محصول را در این استان انار خیز شامل می‌شود. از عوامل اصلی میتوان به خاک و آب و هوای مساعد استان شیراز اشاره کرد. که باعث رشد هر چه بیشتر انار شیرین دانه قرمز شده است. انار در طعم ملس و ترش و شیرین موجود است.

جهت خرید و اطلاع سفارش عمده بصورت مستقیم از تولید کننده و ارسال فوری به سراسر کشور امکان پذیر است. میتوان با شماره تماس و یا پر کردن فرم خرید محصول از مرغوبترین انار صادراتی اقدام نمایید.

انار درشت شیرین

 

خواص انار شیرین بیشتر است یا ملس؟

انار صادراتی نیریز فارس

در اینجا میخواهیم به این سوال که خواص انار شیرین بیشتر است یا ملس بپردازیم. در ابتدا به سخنی از پیشوای شیعیان اشاره می‌کنیم؛

امام جعفرصادق علیه السلام نیز در فواید انار می فرمایند: «انار را با پیه آن (پوست نازکی که میان دانه ها قرار دارد) بخورید، زیرا معده را دباغی وذهن را زیاد می کند .»

انار شیرین دانه قرمز” از نظر حرارت معتدل است و کمی رطوبت دارد, مصرف آن بر روی غذا موجب هضم آن می شود . در طب سنتی آمده است که، ” انار ملس” به مقدار قابل توجهی سرد و خشک است (بر عکس انار شیرین), زیاده روی در مصرف انار ترش یا ملس برای دستگاه گوارش مضر است. زیرا دارای اسید می‌باشد. و حتی می تواند زخم ایجاد کند, “انار ملس” برای افراد گرم مزاج مفید است, افراد بلغمی و سوداوی سعی کنند زیاد “انار ملس” مصرف نکنند .

مصرف” انار” تصفیه کننده کبد و پوست است , کسانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند ، لازم است به سلامت کبد و پوست توجه کنند و خوردن انار شیرین را فراموش نکنند .

بهتر است بدانید که” انار شیرین دانه قرمز” برای سیستم ایمنی مفید است, مصرف انار برای زنان باردار بسیار مفید است و خطر زایمان زودرس را کاهش می دهد, مصرف منظم انار شیرین می تواند در رفع مشکلات عصبی و همچنین درمان سنگ کلیه مفید باشد .

جالب است بدانید که؛ نام انار دو بار در سوره مبارکه انعام و یک مرتبه در سوره مبارکه الرحمن آمده است .

پیامبر اکرم صلی‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم می فرمایند: « انار بخورید؛ زیرا هیچ دانه ای از آن در معده جای نمی‏ گیرد، مگر این که چهل روز، قلب را نورانی می‏ سازد و شیطان را برون می راند .»

 

شما می توانید از فروشگاه های گوناگونی سطح شهر اگر انار را پیدا کردید، قیمت آن را جویا شوید. انار از جمله میوه های بسیار مهم و ارزنده به شمار می رود که آن را در شهرهای گوناگونی پرورش می دهند.

همچنین شما برای این که از قیمت انار با خبر شوید، می توانید به میدان های بار مراجعه کرده و از عمده فروشی ها قیمت را جویا شوید.

انار مرغوب را چگونه باید بشناسید؟

انار شیرین مرغوب شیراز دانه قرمز

در ادامه مقاله میخواهیم در مورد انار شیرین دانه سیاه و قرمز که جزو بهترین و پرفروش ترین محصولات می‌باشد توضیحات مفیدی ارائه کنیم. همچنین راه های شناخت انار مرغوب را شناسایی کنیم. و این سوال که چگونه انار خوب را بشناسیم؟

 

1- اول آنکه شکل ظاهری آن را بررسی کنیم. انارهای نارس مانند سیب گرد هستند. با این حال ، با رسیدن میوه کمی تغییر می کند و دانه های آب پر شده به سمت بیرون گسترش می یابند و بر روی لبه های انار فشار می یابند. یک انار شیرین مرغوب و  رسیده بیشتر از شکل مربع خواهد بود زیرا طرفین مسطح خواهند بود (به جای گرد)

2- انار سنگین را انتخاب کنید. وزن انار نشان دهنده چربی آب آن است. انارهای سبک کم آب تر و خشک هستند.

3- توجه به ظاهر و پوست این میوه مهم‌ترین چیزی است که باید به آن توجه کنید. پوست انار باید صاف باشد؛ یعنی هیچ‌گونه لک یا سوراخ یا نرمی روی پوست وجود نداشته باشند. وجود لک و شلی خبر از گندیدگی دانه‌ها دارد. زیرا که سوراخ روی پوست هم یا نشانه کرم خوردگی یا گواه تلاش نافرجام پرندگان برای رسیدن دانه‌های شیرین داخل انار است.

 

4- کلاهک را به‌ خوبی بررسی کنید.

قابل توجه است که، کلاهکی که رشته‌های داخل آن ریخته باشد نشان‌دهنده این است که زمان زیادی از چیدن انار گذشته و میوه‌ای که شما در دست دارید تازه نیست. همین موضوع باعث می‌شود احتمال گندیدگی داخل میوه بالا برود. کلاهک‌ها خیلی ساده کرم خوردگی داخل انار را نشان می‌دهند. فقط کافی است به رنگ داخل آن توجه کنید، اگر سیاه بود شک نکنید انار مورد نظر دچار آفت کرم گلوگاه شده و قابل‌خوردن نیست.

 

6- انارهایی را با سطوح صاف و بدون شکاف انتخاب کنید

نکته مهم در انتخاب انار مرغوب پوست آن است. باید نرم باشد تا خراشیده شود. در این صورت انار رسیده است. انارهای نارس یا کال دارای پوسته های بسیار سختی هستند که قابل خراش نیستند.   با این حال ، در انارهای بسیار رسیده ، پوست پوست شکسته خواهد شد زیرا دانه ها با آب پر شده و در حال رشد هستند ، که این فشار را به قسمت بیرونی انار وارد می کند و باعث شکسته شدن پوست می شود.

 

نام های انار شیرین دانه درشت قرمز چیست؟

انار شیرین مرغوب شیراز

در کشور ما مدل طعم های و نام های مختلف انار وجود دارد. یکی از پرطرفدارترین انار انارها، « انار شیرین دانه درشت قرمز» است. ایران انواع مختلفی دارند که می توان به این موارد اشاره نمود:

 

انار ساوه

انار نیزار قم

انار فیروز کوه

انار خفر شیراز

انار گلوبند

انار گلو بسته

انار یزد

انار سیاه

انار فردوس

این ها نام هایی آشنا در بازار می باشند. شما با مراجعه به میدان های بار می توانید بهترین انار ایرانی را خریداری نمایید.بهترین نوع انار ایرانی، انارهایی هستند که در گوشه و کنار کشور تولید می شوند. در این زمینه می توان به این این مشخصات اشاره کرد:

 

۱_درشتی انار

۲_پوست نازکی انار

۳_شیرینی انار

۴_دانه درشتی و نرمی انار

و …

بهترین نوع انار ایرانی را می توان در شهرهای مختلفی پیدا کرد و خریداری نمود.

انار ایرانی از جمله بهترین محصولات در این بخش از جهان به شمار می رود.

کشورمان دارای باغهای مختلف انار است که در گوشه و کنار آن هر ساله ده ها هزار کیلو انار می دهد و تولیدکنندگان آن را به بازار عرضه می دارند.

انار میوه ای پاییزی است که دانه های آن در درون پوست نسبتا ضخیم صورتی، سرخ و گاها سیاهرنگ قرار گرفته است. طعم دانه های آن ملس، ترش و یا شیرین است. میوه ای نسبتا مقاوم که از تندباد های صحرایی تا سرمای منفی 10 درجه را تحمل می کند.

کشور ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید و صادر کننده های انار شیرین دانه قرمز شناخته می شود. و در بین گونه های مختلفی که در کشورمان کشت می شود به انار نیریز شیراز، فردوس خراسان و نیز انار ساوه شهرت بیشتری در مقایسه با سایر انواع آن دارند.

 

خرید مستقیم عمده اینترنتی انار شیرین شیراز درجه یک

انار در جعبه های ۱۲ تایی صادراتی

انار شیرین جزو 10 میوه محبوب در دنیا است و خواص درمانی فراوانی دارد. خرید اینترنتی انار درشت درجه یک بصورت مستقیم از درب باغ شیراز بصورت عمده با قیمت مناسب در سایت حاظر امکان پذیر است. این محصول در بسته بندی های صادراتی در جعبه های ۹ تایی یا ۱۲ تایی به سفارش مشتری قرار میگیرد. همچنین انار مرغوب نیریز فارس یکی از بهترین محصولات کشاورزی این منطقه به شمار می‌رود.

قیمت خرید انار شیرین از فروشگاه های مختلفی امکان پذیر است. اکنون که فصل انار تازه است. و اگر فروشگاه هایی هم آن را عرضه می کنند، معلوم است که انار امسال را به فروش می رسانند.

اگر می خواهید برای خرید انار گزینه خرید اینترنتی میوه از یک میوه فروشی آنلاین را تجربه کنید، حتماً از طریق سایت شرکت کشت و صنعت ناریسا تماس بگیرید. نمایندگی فروش در سراسر کشور پذیرش می‌شود.

 

۸ پاسخ

  1. سلام و احترام
    بسیار مقاله کاملی بود. از سایت فوق العاده زیبا شما سپاسگزارم، من در بیرجند زندگی میکنم و انار شیراز را با قیمت خیلی ارزان بصورت عمده خریداری کردم. انار شیرازی بسیار مرغوب و بازار پسند هست

  2. انار شیرین جزو ۱۰ میوه محبوب در دنیا است و خواص درمانی فراوانی دارد. خرید اینترنتی انار درشت درجه یک بصورت مستقیم از درب باغ شیراز بصورت عمده با قیمت مناسب در سایت حاظر امکان پذیر است.

  3. سلام ،
    مصرف” انار” تصفیه کننده کبد و پوست است , کسانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند ، لازم است به سلامت کبد و پوست توجه کنند و خوردن انار شیرین را فراموش نکنند .

  4. کشور ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید و صادر کننده های انار شیرین دانه قرمز شناخته می شود. و در بین گونه های مختلفی که در کشورمان کشت می شود به انار نیریز شیراز، فردوس خراسان و نیز انار ساوه شهرت بیشتری در مقایسه با سایر انواع آن دارند.

  5. نکته مهم در انتخاب انار مرغوب پوست آن است. باید نرم باشد تا خراشیده شود. در این صورت انار رسیده است.

  6. بهتر است بدانید که” انار شیرین دانه قرمز” برای سیستم ایمنی مفید است, مصرف انار برای زنان باردار بسیار مفید است و خطر زایمان زودرس را کاهش می دهد, مصرف منظم انار شیرین می تواند در رفع مشکلات عصبی و همچنین درمان سنگ کلیه مفید باشد .

  7. سلام ، انار تازه شیرین در این فصل بسیار طرفدار دارد. مخصوصا افرادی آن را در زمین چال میکنند و برای شب یلدا از آن استفاده می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *