انار یکی از محصولاتی است که در مناطق خاصی طعم و مرغوبیت آن تفاوت زیادی دارد. یکی از مناطقی که دارای آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز است استان سرسبز فارس است. با توجه به گستردگی استان، انار نی ریز فارس تازه و مرغوب با قیمت فوق العاده ارزان بصورت مستقیم از باغدار به فروش می رسد.

نکته قابل توجه زمان برداشت محصول است. دلیل تنوع ارقام، برداشت انار در شهرستان نی ریز فارس در ارقام زودرس مانند انواع انار شیرین درشت و فاروق از اواخر شهریورماه و در مورد ارقام دیررسی مانند رباب تا اواخر آبان‌ماه ادامه می یابد. عمده‌ ترین رقم انار تولیدی نی‌ریز رباب است که به‌ دلیل رنگ پوست و آریل، درصد فیبر، طعم میوه و ضخامت پوست، بسیار بازار پسند بوده و شهرت جهانی دارد؛ بطوریکه بیشترین میزان صادرات انار کشور را به خود اختصاص‌ داده‌ است.

 

انار شیراز را میتوان تقریباً در تمامی فروشگاه های معتبر و میدان تره‌بار تهران تهیه نمود. خرید این میوه از باغدار علاوه بر حمایت از کارگر ایرانی، سود اصلی آن به جای دلالان به باغداران خواهد رسید. سفارش مستقیم انواع انار نیریز فارس را میتوان بصورت عمده با قیمت استثنایی در بهترین زمان ممکن خریداری کرد.

برای خرید عمده انار نی ریز فارس با قیمت عرضه مستقیم میتوانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و خواسته خود را به آن ها منتقل نمایید.

انار دانه درشت قرمز نی ریز فارس

صادرات انواع انار نی ریز شیراز

انار شیرین نی ریز فارس

انار به علت کشت عمده آن در سراسر کشور این امکان را به تجار ایرانی داده است که این محصول را به کشورهای جهان صادر کنند. انار نی‌ریز علاوه بر مصارف داخلی به کشورهای آسیای میانه، حوزه خلیج فارس، کره‌جنوبی، روسیه، و برخی کشورهای اروپایی صادر می‌شود که زمینه ایجاد ۳۰۰۰ فرصت شغلی موقت را فراهم‌کرده است.

 

در چند سال اخیر، تولید محصولات سالم و گواهی‌ شده در دستور کار این مدیریت قرارگرفته است بطوریکه در سنوات گذشته اولین گواهی ارگانیک محصول انار فارس در نی ریز و زیر نظر مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران ((NACI صادر شد که بر اساس آن، انطباق مدیریت فرایند تولید تا عرضه محصول شامل تولید، فرآوری، بازرسی و صدور گواهی، برچسب گذاری و بازار سانی مواد غذایی ارگانیک، مورد تأیید است.

در اینجا بیشترین کشورهای که انواع ارقام انار صادر می شود نام می‌بریم. کشورهای بسیاری هستند که برای صادرات انار نی ریز سفارش می دهند، برخی از آنها در ادامه ذکر می کنیم:

 

کشور کره جنوبی ،امارات، روسیه، ارمنستان، کشور پاکستان، عراق، قطر

کشور ژاپن

کشور چین

 

مشخصات بهترین انار صادراتی چیست؟

باغ انار صادراتی نیریز فارس

بهترین انار برای صادرات به علت بازار پسند بودن انار به انار رباب نی ریز شیراز موسوم است. شکل ظاهری انار رباب دارای پوست قرمز رنگ است که دانه های آن اغلب قرمز و گاهی هم به رنگ مشکی است. نکته جالب از مشخصات دیگر، آنکه علت تفاوت رنگ زمان برداشت انار است. که در رنگ پذیری انار تاثیر دارد.

هر چه انار را دیرتر برداشت شود و سرما به آن اثر کند به اصطلاح سرما خورده شود یا باد میزان پاییزی به پوست انار برخورد کند، دانه های انار از قرمز به مشکی تغییر پیدا می کنند و طعم آن هم شیرین تر می گردد.

انار رباب به لحاظ ظاهری پوسته زیبا نوع انار به حساب می آید. به طوری که کاملا صاف و یکدست بوده و برجستگی دانه های انار به سختی از روی پوست قابل تشخیص است. همچنین نکته مهم و قابل تمایز انار رباب نی ریز فارس مقاوم بودن پوسته آن در حمل نقل بدون از دست دادن رنگ پوسته و تغییر حالت آن است.

زیرا این نوع انار دارای پوستی قطور است که باعث می‌شود در حمل و نقل های طولانی دچار آسیب کمتری به نسبت دیگر انواع انار شود. لزا با این اوصاف میتوان انار رباب را یکی از بهترین انواع انار برای صادرات تلقی کرد.

۴ پاسخ

  1. بهترین انار برای صادرات به علت بازار پسند بودن انار به انار رباب نی ریز شیراز موسوم است. شکل ظاهری انار رباب دارای پوست قرمز رنگ است که دانه های آن اغلب قرمز و گاهی هم به رنگ مشکی است

  2. انار رباب به لحاظ ظاهری پوسته زیبا نوع انار به حساب می آید. به طوری که کاملا صاف و یکدست بوده

  3. هر چه انار را دیرتر برداشت شود و سرما به آن اثر کند به اصطلاح سرما خورده شود یا باد میزان پاییزی به پوست انار برخورد کند، دانه های انار از قرمز به مشکی تغییر پیدا می کنند و طعم آن هم شیرین تر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *