مرکز توزیع مستقیم انار سیاه باکیفیت با ارائه عمده این محصول در اقصی نقاط کشور دسترسی مشتریان را به هر گونه ای از آن راحت نموده و لذا مشتری می تواند آن را در کیفیت های اعلا و منحصر به فرد خریداری نموده و از قیمت های بدون واسطه و باصرفه آن نیز بهره مند شود که در نهایت خریدی اطمینان بخش و رضایتمندی را به همراه خواهد داشت.

توزیع مستقیم انار سیاه باکیفیت

انار سیاه باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

انار سیاه باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ انار سیاه باکیفیت کاملا رسیده است و از حالت گردی خارج شده و شکل مربع به خود می گیرد چون دانه های آن رسیده و درشت می شود که با فشار بر پوست به سمت بیرون گسترش می یابد، همچنین دارای وزن بالاتری بوده چون دانه هایی آبدار دارد و دارای پوستی صاف و بدون لک یا سوراخی است که عاری از شلی و نرمی زیاد سطح است که این نشان دهنده گندیدگی میوه می باشد.

انار باکیفیت سیاه رسیده پوستی نرم داشته و براحتی پوست آن پاره می شود و ممکن است با رسیدن و آبدار شدن دانه ها بر پوست فشار وارد شود و آن را بشکافد، لذا روشن بودن پوست نیز نشان دهنده شیرین بودن دانه های آن است که وجود رنگ تیره یا سیاه در دانه ها نشان دهنده شیرین بودن انار می باشد.

انار دارای پوستی با طیف های رنگی متنوعی از صورتی کم رنگ تا قهوه ای سیر است که نمونه های کهنه نیز کلاهک آن ها بدون رشته است چون در مدت زمان زیادی مانده شده و رشته های آن ریخته است، همچنین در رنگ داخل کلاهک نباید سیاهی وجود داشته باشد چون این نشان دهنده آفت در میوه می باشد.

عمده فروشی انار سیاه باکیفیت

عمده فروشی انار سیاه باکیفیت عمده فروش انار سیاه باکیفیت در سطح بازار حضور فعالی دارد که طیف های متنوعی از این محصول را ارائه نموده و با توجه به اصل مشتری مداری به رفع نیاز مشتریان به بهترین نحو ممکن می پردازد.

انار سیاه طعم شیرین و دلپذیری داشته و به دلیل خاصیت دارویی که دارد مورد توجه اطباع سنتی قرار گرفته است و به دلیل صادراتی بودن آن از قیمت های بالاتری برخوردار می باشد، لذا مصرف آن به تمام افراد به ویژه ورزشکاران بسیار تصیه می شود چون بعد از ورزش با بهبود عملکرد جریان خون درمان کوفتگی و کاهش خستگی را به همراه دارد.

انار سیاه دارای ۱۶ اسید آمینه است که ۶ تای آن در هیچ میوه ای وجود ندارد و برای کسانی که گیاه خوار هستند و از گوشت بنا به دلایل مختلف مصرف نمی کنند مفید بوده و بهتر است این خوراکی را در رژیم غذایی خود قرار دهند چون اسید آمینه موجود در آن تنها در گوشت وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *