انار از میوه ای بهشتی است که خواص بسیار زیادی دارد از این محصول هم به عنوان میوه استفاده می کنند و هم از آن فرآورده های مختلفی همچون رب انار را تولید می کنند، رب انار یمکی از خوشمزه ترین چاشنی های ایرانی است که در بیاری از خوزشت ها و غذاهای ما ایرانیان استفاده می شود، این محصول به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود که رب انار سنتی دارای خواص بیشتر و کیفیت بالاتری است، تولید کننده رب انار سنتی این محصول را به شکل سنتی تولید و در بازار عرضه می کند.تولید کننده رب انار سنتی باکیفیت

طرز تهیه رب انار مرغوب به روش سنتی

طرز تهیه رب انار مرغوب به روش سنتی برای تولید رب انار خانگی باید به روش سنتی عمل کنید تا بتوانید ربی ارگانیک و پرخاصیت داشته باشد متاسفانه امروزه بسیاری برای طعم دار کردن این محصول از افزودنی های مختلف در تولید رب انار استفاده می کنند که این موضوع می تواند بر روی کیفیت و خواص رب اثر بگذارد.

برای تولید یک کیلو گرم رب انار کافی است هشت کیلو دانه انار تهیه کنیم، این دانه ها باید پ آب و باکیفیت باشند زیرا هرچه دانه های انار پر گوشت و پر آب تر باشند مقدار رب تولیدی و کیفیت آن بیشتر خواهد شد.

این مقدار دانه انار پاک شده را در سه لیوان آب میریزیم و قابلمه را بر روی حرارت قرار می دهیم به این ترتیب صبر می کنیم تا آب تبخیر شود و آب انار به طور کامل از دانه خارج شوند، برای خروج بهتر آب انار حتما با استفاده از ملاقه و یا گوشت کوب اقدام به له کردن دانه ها می کنیم تا آب انار به خوبی از آن ها خارج شود.

پس از این مرحله آب انار را از صافی پارچه ای عبور می دهیم تا آب انار خالص به دست آید، سپس این آب به دست آمده را بر روی شعله قرار می دهیم و هم می زنیم تا به مقدار مناسب غلیظ شود، در این مرحله حتما دقت کنید آب انار نباید زیاد غلیظ شود زیرا بعدا نیز در یخچال قرار می گیرد و ممکن است بیش از حد غلیظ و سفت شود.

سپس نمک رزا به آن اضافه می کنیم و بعد از مقداری پخته شدن شعله را می بندیم و به این ترتیب رب انار باکیفیت و ارگانیک ما آماده مصرف است.

فروش فوق العاده رب انار سنتی باکیفیت

فروش فوق العاده رب انار سنتی باکیفیت فروش فوق العاده رب انار سنتی باکیفیت از طریق این مجموعه انجام می گیرد ما انواع رب انار ترش و شیرین را بر اساس ذاعقه های مختلف تولید و عرضه کرده ایم تا شما بتوانبید محصول مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایید.

برای خرید این محصولات می توانید آن را درحجم دلخواه و در بسته بندی های دلخواه سفازش دهید، ما این محصولات را با نخفیفات ویژه ای در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *