رب انار فرآورده‌ای سرشار از آنتی اکسیدان‌ها و مواد مقوی است که اثرات مطلوبی بر سلامتی انسان دارد. این ترکیب خوشمزه به شکل سنتی از گذشته در کشور ما تولید و فرآوری می‌شده است و در حال حاضر نیز رب سنتی انار ایرانی یکی از محصولات غذایی خوشمزه‌ای که در بازارهای جهانی نیز شناخته شده است و در حجم بالا صادر می‌شود. بهترین روش برای خرید انبوه رب انار سنتی، تهیه این محصول از طریق مرکز فروش مستقیم انار و فرآورده‌های جانبی آن است.

خرید انبوه رب انار سنتی

بررسی کیفیت انواع رب انار سنتی

بررسی کیفیت انواع رب انار سنتی

رب انار درجه یک سنتی، با استفاده از تازه‌ترین و مرغوب‌ترین انار تولید و فرآوری می‌شود. در فرآیند تولید این محصول به روش سنتی، از هیچ ماده شیمیایی و نگهدارنده‌ای استفاده نمی‌شود و تمامی مراحل تولید رب انار به روش دستی انجام می‌شود. بعد از دانه کردن انار و گرفتن آب آن، عصاره به دست آمده برای مدت زمان طولانی جوشانده می‌شود تا مایعی غلیظ و کشدار به دست آید. این رب بهترین فرآورده حاصل از انار است که خواص درمانی بالایی دارد.

رب انار عطر و رایحه انار تازه را دارد و طعم آن بسته به نوع انار مورد استفاده در تولید رب شیرین، ترش یا ملس است. بافت رب انار غلیظ و یکدست است و رب فاقد هرگونه مواد زائد است و بهداشتی و سالم است. این رب، حاوی آنتی اکسیدان‌ها و به طور عمده ویتامین C است که برای سیستم ایمنی بدن مفید است و از سلول‌ها در برابر اثرات مضر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

رب انار از تجمع کلسترول در رگ‌های جلوگیری می‎‌کند. تجمع کلسترول باعث سفت شدن و تنگی عروق می‌شود و اصلی‌ترین علت بیماری‌های قلبی است. آنتی اکسیدان‌هایی مانند پلی فنول می‌توانند لیپوپروتئین‌های با چگالی کم را که منجر به تجمع کلسترول می شود، کاهش دهند و به بهبود سلامت قلب کمک کنند. علاوه بر این رب انار حاوی چندین ویتامین B از جمله B1 ، B3 ، B5 و B6 است. این ویتامین‌ها به بدن کمک می‌کند تا انرژی تولید کند و به حفظ سلامت و نشاط پوست، سیستم عصبی و دستگاه گوارش کمک می‌کند.

قیمت فروش رب انار سنتی

قیمت فروش رب انار سنتی

رب انار یکی از مهمترین سس‌ها و چاشنی‌هایی است که در سبک آشپزی ایرانی جایگاه مهمی دارد. این محصول در سطح گسترده توسط واحدهای تولیدی خانگی و نیمه صنعتی تولید می‌شود و قیمت آن بسته به عوامل متعددی متغیر است.

مهمترین فاکتورهای اثرگذار بر قیمت فروش رب انار سنتی عبارت است از:

مرکز عرضه مستقیم انار و محصولت جانبی آن، با ارائه محصولات گوناگون، با قیمت مناسب و ارزان، شرایطی را فراهم نموده است تا تمامی خریداران بتوانند محصولی ممتاز را با نرخ استاندارد تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *