خرید اینترنتی انار درجه یک بصورت مستقیم از باغات ساوه که مرکز
تولید و کاشت انار می‌باشد، امکان پذیر است. امروزه که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است و اقبال مردم به خرید های اینترنتی بیشتر شده است. اکثر تولید کنندگان و باغداران بر این باور هستند که محصول خود را بصورت فروش اینترنتی در دسترس مشتریان خود قرار دهند. خرید انار ساوه از باغدار با توجه به مرغوبیت بالا و قیمت ارزان تر بصورت مستقیم و بدون واسطه انجام میگیرد.

انواع مختلف انار ساوه چیست؟

انار درجه یک ساوه

در ایران بیش از ۷۰۰ رقم انار وجود دارد که در کمتر کشوری در دنیا این تنوع وجود دارد. انار های زودرس و دیررس با کیفیت های ممتاز و همچنین با طعم های شیرین و ملس در سراسر ایران کشت می شوند. تنوع بالا انار و ویژگی های منحصر به فرد در هر نوع از آن باعث شده است که خریدارن را در خرید بهترین نوع انار دچار شک و شبه کند. بنابراین این امر مستلزم این است که، خریداران بنا به ضرورت اطلاعات بیشتر و شناخت جامعی از ارقام انار ، وزن و کیفیت آن داشته باشند.
ساوه یکی از شهرهای مهم و قطب های پرورش انار ممتاز در ایران است. این شهر توانسته با وجود اینکه گاهی در فصل های سرد سال، دچار سرمازدگی شود. انار مصرفی ایران و حتی صادرات به کشور های دیگر را نیز فراهم آورد.
در اینجا به تعدادی از انارهای ساوه که بیشتر کشت میشوند اشاره میکنیم؛
انار ،آقا مندلی
انار آلک شیرین
انار آب دندان
انار تابستانی
انار تبریزی
انار یوسف خانی
انار آلک ساوه

چرا بازار فروش انار شیراز داغ تر از انار ساوه است؟

حال به این مسئله میپردازیم که چرا بازار فروش انار شیراز داغ تر از انار ساوه است؟ چند علت فروش انار شیراز از ساوه در کشور بیشتر است. شهرت و محبوبیت انار این منطقه بسیار زیاد است. خریداران با توجه به مرغوبیت بالا و صادراتی بودن آن تمایل به خرید آن را دارند. انار  این شهر آبدار تر و هسته داخلی آن درشت تر است . و برای آبگیری انار ساوه بسیار مناسب تر است. یکی از دلایلی که انار شیراز بیشتر در بازار موجود است ، کشت بیشتر این محصول در سال های اخیر می‌باشد. و دلیل دیگر آن دانه درشت بودن و قرمزی آن می باشد. انار شیراز برای تهیه رب انار و سس انار مناسب تر است.
می توان در تفاوت این دو انار گفت که، انار شیراز در سایز های بزرگتر و گرم های ۵۵۰ گرمی و ۶۰۰ هم میتواند برسد. اما انار ساوه از این نظر کوچکتر است.

 

قیمت باور نکردنی انار ساوه دانه سیاه

انار دانه سیاه ساوه

انواع مختلف انار در ارقام مختلف در زمان برداشت محصول، را میتوان در تمام جایگاه های فروش و میادین میوه و تره بار به آسانی یافت کرد. این محل ها مرکز توضیع و پخش انار بصورت عمده و خرده هستند.
اما وجود واسطه ها و دلالان باعث شده است تا قیمت آن نیز افزایش یابد. و سود بیشتر به جیب دلالان برود. برای حمایت از باغدارن بهتر است انار را بصورت مستقیم از آنها خریداری کنیم. قیمت باور نکردنی انار ساوه دانه درشت با حذف واسطه ها بسیار قابل توجه مشتریان قرار گرفته است.
در زمانی که فروش عمده انار بصورت فاحشی رو به افزایش گذاشته شده است، شرکت های عرضه مستقیم انار با توانمندی بهینه در مدیریت و پخش صحیح با قیمت ارزان را داشته اند. مجموعه انار ملس ناریسا توانسته رضایت هشتاد درصدی مشتریان عزیز را کسب کند. و باغداران و تولید کنندگان انار را به فروش راحت و سریع محصول خود ترغیب نماید.

با توجه به راه های ارتباطی در سایت از آخرین رویداد های خرید و فروش عمده انواع مختلف انار ساوه و سایر شهر های ایران و همچنین گرفتن لیست قیمت آنها از به مشاوره فروش در همین سایت مراجعه نمایید. ارسال سریع و راحت بصورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *