خرید عمده رب انار شفاف شیراز تولید رب انار در کشور ما از دیرباز مورد توجه مردم قرار گرفته است. این چاشنی مفید و پرکاربرد در آشپزی باعث شده است که انواع مختلفی را به انار به بازار عرضه شود. رب انار شفاف شیراز یکی از پرطرفدارترین و و بهترین رب انار موجود در بازار می باشد.در سایت حاضر خرید رب انار کشدار به صورت عمده و بدون واسطه را از تولید کننده در شیراز با قیمت ارزان خریداری نمایید.

رب انار کشدار

ویژگی های قابل توجه در رب انار عسلی شفاف

رب انار عسلی

برای تولید رب انار عسلی، آب انار را حرارت میدهند. همانطور که میدانید بعد از تبخیر غلظت های مختلف رب انار بوجود می آید. نکته قابل توجه برای تهیه رب انار مرغوب، بستگی به حرارت و میزان زمان مشخص تولید آن دارد. معمولا این درجه حرارت در حدود ۱۱۰ درجه و به مدت ۵ ساعت می باشد. زمان مشخص یکی از ویژگی های تولید رب انار با غلظت های مختلف است.

رب انار شفاف شیراز یکی از با کیفیت ترین رب انار های موجود در بازار می باشد. یک قاشق از رب انار شفاف برابری میکند با ۳ قاشق غذاخوری رب انار سفت است. که هر کدام کاربرد و ویژگی خاص خود را دارد. از رب انار شل و شفاف در رستورانها و تهیه سس انار مورد استفاده قرار می‌گیرند و از رب انار غلیظ و سفت برای تهیه زیتون پرورده استفاده می شود. در رب انار های شرکتی تمامی مراحل با دستگاه ها و بدون دخالت دست صورت میگیرد. زمانبدی حرارت رب انار محاسبه میشود و رب انار های مختلف با کاربرد هر کدام تولید می شود.

نحوه نگهداری رب انار صنعتی

نحوه نگهداری رب انار عسلی نیز مانند محصولات غذایی دیگر نیاز به شرایط خاص برای نگهداری می باشد. معمولاً رب انار های صنعتی را با مواد نگهدارنده یا نمک اضافه می‌کنند. تا رب انار ماندگاری بیشتری را دارا باشد.

رب انار شفاف شیراز با غلظت مناسب نیازی به نگهداری در داخل یخچال ندارد. زیرا نمک داخل رب انار باعث جلوگیری کپک زدن آن میشود . نکته دیگر در نگهداری رب انار کشدار صنعتی ، بهتر است آن در در ظرف های شیشه ای پلمپ و تخلیه هوا داخل شیشه ریخته شود. رب انار شیشه ای ۳۳۰ گرمی را میتوان در محل خنک و بدون نیاز به یخچال نگهداری کرد.

رب انار کشدار کارخانه ای در گالن های ۱۵ و ۲۰ کیلویی در شیراز با قیمت ارزان عرضه شده است. این محصول ارگانیک بوده است. همچنین پروانه ساخت و بهره‌برداری از وزارت بهداشت نشانه سیب سلامت را دارا می باشد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *