رب گوجه سبز شمال که از جنگل های انبوه این منطقه به عمل می‌آید. در اواخر فصل تابستان بهترین زمان برای برداشت آلو جنگلی می‌باشد. این محصول چاشنی مناسب برای انواع غذاهای سنتی و جدید می‌باشد. طعم ترش رب آلوچه شمال و منطقه مازندران بی نظیر و فوق العاده هست. خرید با قیمت عمده رب آلوچه جنگلی ترش بسیار مناسب و ارزان است.

خواص رب آلوچه جنگلی خالص در طب سنتی و جدید توصیه شده است. مصرف روزانه یک قاشق میتواند باعث بهبود سو هاضمه و مشکلات گوارشی از قبیل یبوست شود.

رب آلو جنگلی شمال

طرز تهیه رب آلو جنگلی مازندران

رب گوجه سبز جنگلی مازندران

رب آلوچه از جوشاندن و غلیظ شدن میوه آلوچه جنگلی (گوجه سبز) به دست میاد. آلوچه جنگلی بسیار ترش و کوچک است. درختان آلو جنگلی که از منطقه جنگلی مازندران بصورت خود رو (وحشی ) رشد می کنند. در بهار درختان پر از شکوفه های سفید ریز و زیبایی میشوند. که به جنگل منظره ای خاص و زیبایی می‌بخشد.

 

در فصل تابستان آلو ها می‌رسد و از رنگ سبز به رنگ قرمز و نارنجی در میآید. در اواخر تابستان بهترین زمان برای برداشت آلو جنگلی است. بعد از چیدن آن را شستشو میدهند و با آب گرم کمی میپزند ، سپس از صافی رد میکنند تا هسته آن جدا شود. آب صاف شده را روی حرارت ملایم قرار میدهند و مرتب هم میزنند تا غلیظ شود.

 

در آخر برای جلوگیری از کپک زدن ، کمی به رب نمک اضافه میکنند. بعد از آن تبدیل به رب اصل و خوشمزه ای می شود. رب آلو جنگلی خالص یعنی موادی مثل: جوهر لیمو، کدو، هویج، رنگ خوراکی، سرکه و مواد نگه دارنده داخل آن ندارد. چاشنی بی نظیری برای غذای شما می باشد. رب آلوچه عطر مازندارن خالص، غلیظ و بدون هیچ ماده افزودنی، طعم اصیل و واقعی رب آلوچه رو همراه خود دارد.

 

رب آلوچه شمال در چه غذاهایی استفاده می شود؟

رب آلوچه شمال غلیظ

رب آلوچه جنگلی از طعم ترشی ویژه ای برخوردار است. که چاشنی مناسبی برای انواع غذاها مانند مرغ، کباب ،گوشت ، ماهی شکم پر و بسیاری از ترشی ها مناسب است. رب آلوچه جنگی به تنهایی میتواند میان وعده لذیذی برای تمامی افراد باشد.جالب است بدانید که رب آلو مثل رب گوجه به غذا رنگ نمی دهد، اما طعم ترش خیلی خوبی به غذا اضافه میکند.

 

ترشی این رب در مقایسه با رب انار بسیار متفاوت است. رب انار ملس بوده و ترشی کمتری نسبت به رب آلوچه جنگلی دارد.رب آلوچه اگه درست و اصولی پخته بشه باید از رب انار غلیظ تر باشد. رب آلوچه شمال به علت پوست های بسیار کوچک آلوچه ترشی بیشتر از رب انار ترش دارد.

 

با مقدار کمتری رب آلوچه می تونین غذا رو ترش تر کنید. البته هر کدام کاربرد خاص خود را در هر غذایی دارند. البته از نظر طعم غلظت و بافت رب بسیار متفاوت هستند. ترکیب رب انار و رب آلوچه میتواند طعم بینظیری به غذا اضافه کند.

 

رنگ رب انار آلوچه جنگلی به چه عواملی بستگی دارد؟

تولید کننده رب گوجه سبز شمال

آلوچه جنگی زمانی که کاملا به رنگ قرمز در می‌آید زمان پخت فرا می‌رسد. البته رنگ و طعم این رب بستگی به نوع آلوچه ای دارد که برای تولید رب استفاده می شود. این میوه بسته به زمان چیده شدن طعم و رنگ متفاوتی دارد.

طی مدت زمانی که گوجه سبز روی درخت آلوچه که معمولاً از اردیبهشت تا خرداد است. به رنگ های سبز، زرد، قرمز و سیاه در میاد. هر رنگی از این میوه که تبدیل به رب شود طعم متفاوتی بدست میاد. ترش، ملس، تلخ و ترش، گس و ملس طعم های متفاوت این رب هستند که می توانند چاشنی عالی برای غذا های شما باشد.

 

مزیت خرید از ما

رب آلوچه جنگلی فله ای

با خرید رب آلوچه از ما نه تنها محصولی که دریافت می کنین بالاترین کیفیت ممکن را دارد به دلیل اینکه ما با کیفیت ترین محصولات مازندران رو انتخاب می کنیم. بلکه از تولیدکننده محلی که این رب رو با بالاترین کیفیت در شرایط بهداشتی تهیه کرده است. میوه خراب و ناخالصی برای سود بیشتر داخل رب ندارد.

 

رب آلوچه شمال مرغوب و با غلظت عالی می‌باشد. خرید اینترنتی و بصورت عمده و فله ای در تناژ بالا برای تمامی فروشندگان و خریداران محترم قرار داده شده است. این محصول کاملا ارگانیک و تازه است. با ثبت سفارش میتوانید در اسرع وقت رب آلوچه شمال را با بهترین کیفیت و قیمت روز دریافت نمایید. کافیست با مشاور فروش فروشگاه ارتباط برقرار نمایید تا شما را راهنمایی و مشارکت در خریدی مطمئن نمایند.

۸ پاسخ

  1. درود بر شما
    رب گوجه سبز جنگلی مازندران بهترین طعم و مزه را دارد. چون بسیار ترش است و کمی از آن میتواند ترشی خوبی به غذا دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *