تولید کنسانتره انار صادراتی یا عصاره میوه همان آب تغلیظ شده انار است که بعد از مراحل مختلف تهیه می‌شود.  کارخانه انواع انار صادراتی را با حجم بالایی به کنسانتره تبدیل می‌کند. همانطور که انار در مناطق مختلف کشور  کشت میشود. کنسانتره انار به واسطه وجود باغات انار در شهرستان هایی مانند شیراز ، شهر رضا، ساوه، نی ریز و … تولید کنسانتره طی سالهای اخیر و صادرات آن روند صعودی داشته است. همچنین خرید و بالا رفتن تقاضا برای کنسانتره موجب افزایش تولید در کارخانه می باشد.

برای صادر کنندگان اطلاعات جامع  از مراحل تولیدی، چگونگی بسته بندی از اهمیت بسزایی برخوردار است. آنالیز محصول و قیمت کنسانتره انار جهت صادرات دارای اهمیت ویژه ای دارد.

تولیدی کنسانتره انار کارخانه ای

ویژگی های کنسانتره انار صاداتی

کنسانتره آب میوه ها دارای خواص بی‌شماری است. انار به عنوان میوه ای با فواید زیادی به خصوص ارگانیک بودن که عاری از سموم کشاورزی بسیار از ویژگی های حائز اهمیت این محصول است.  کنسانتره انار صادراتی طی فرآیندی کاملاً اتوماتیک آب انار طبیعی، بعد از مراحلی تغلیظ می شود. و تبدیل محصول کاربری در صنعت مواد غذایی می شود. استفاده از آنها را برای کارخانجات و شرکت های تولیدی نوشیدنی ها و نکتار آسان ترمیشود.

در ادامه از خواص کنسانتره انار تولیدی اشاره می‌کنیم:

 

شایان ذکر است که انواع کنسانتره انار و میوه های دیگر با توجه به نوع مصرف، متفاوت است. دارای درجات مختلف تغلیظ و بسته بندی های مختلف هستند.

صادرات کنسانتره داشتن استاندار های جهانی و آنالیز محصول  همچنین بسته بندی مناسب مستقیما تاثیر گذار است. لیبل و نشانه گذاری ها مواد غذایی و نمونه برداری ها نیز جزء استاندارهای تولید به شمار می‌رود. هر محصولی برای صادات باید از یک سری آزمایشات در گمرک آن کشور رد شود. و در صورت تایید آزمایش اجازه ورود به کشور مقصد داده می‌شود. بنابراین تولید کنسانتره انار جهت صادرات اهمیت بسزایی دارد.

خرید اینترنتی کنسانتره انار

بسته بندی کنسانتره انار

خرید و فروش کنسانتره انار بریکس ۶۵ قابل توجه تولید کنندگان و مشتریان محترم  در فروشگاه اینترنتی امکان پذیر است. با مراجعه به راه های ارتباطی در سایت پیش رو از قیمت روز و با پایین ترین نرخ آن در بازار داخلی ایران اطلاع حاصل نمایید. کنسانتره انار شفاف رنگ طبیعی و باکیفیت بصورت عمده عرضه میشود. بسته بندی مطلوب و استاندارد کارخانه ای مخصوص صادراتی آماده ارسال و خدمات رسانی به خریداران عمده می‌باشد.

 

  1. آیا استفاده از لیمو روی صورت به پوست شما کمک می کند؟

  2. صفر شویی ماشین با استفاده از مواد لیمو ترش

  3. نارنگی ماندارین

  4. هلو چه بلایی سر هیپوفیز مغز می آورد

۴ پاسخ

  1. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و ادمین عزیز
    من اولش خیلی نگران بودم که از این سایت خرید کنم ولی خوب الان خیلی از این سایت راضی هستم و خداقوت به مجموعه این سایت عزیز.

  2. سلام و وقت بخیر خدمت شما.متاسفانه بعضی از کنسانتره ها رو ،مواد نگهدارنده و افزودنی میزنند که خیلی هم مضر هست برای بدن. ولی در متن نوشته شده اگر از مراکز و سایتهای معتبری که این محصول را معرفی می کنند،تهیه کنیم می تونیم بصورت ارگانیک این محصولو سفارش بدیم.کنسانتره انار بدلیل اینکه انار یک میوه خونسازه ،طرفداران زیادی دارد.سپاس از اطلاعت مفیدتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *