خرید و قیمت دانه انار از فروشگاه های اینترنتی و معتبر به آسانی قابل دسترس می‌باشد. چاشنی انار دون شده ، نار دونه یا همان دانه خشک شده انار ، بوسیله کارخانه مجهز به سیستم مدرن خشک کن و کاملا بهداشتی تولید میشود. قیمت دانه انارخشک شده در مقایسه با دانه انار فریز شده بیشتر است. زیرا وزن سبک تری نسبت به فریز کردن و تازه آن دارد.

کاربرد اصلی دانه انار در غذا های سنتی شمالی و در رستوران ها می‌باشد. تولید کننده محصولات و مشتقات انار مانند دانه انار و پودر ناردون آن بهترین مواد اولیه طبیعی را با دستگاه های مکانیزه جدید تولید و به بازار مصرف عرضه داشته است.

عرضه مستقیم دانه خشک انار

دانه انار خشک شده برای چی خوبه ؟!

دانه خشک انار با کیفیت عالی

محققان و پزشکان طب سنتی خواص بیشماری را برای میوه بهشتی انار دانسته اند. برای استفاده از فواید انار آن را به صورت خشک شده یا فریز شده میتوان نگهداری کرد. و در تمامی فصول سال از آن استفاده کرد. خشک کردن میوه ها و مخصوصا انار به شیوه سنتی در برخی از نقاط ایران وجود دارد. در واقع برای تهیه دانه خشک انار ، ابتدا انارها را شسته و کلاهک آن را جدا می‌کنند. سپس به وسیله چاقو ، چند برش بر روی پوسته انار میدهند. بعد آن به وسیله قاشق پهن و بزرگ بر سطح آن ضربه میزنند تا دانه ها از پوسته سفید داخلی انار جدا شود.

بعد از آن به جداسازی تکه های کوچک پوسته میپردازند. سپس دانه انار ها یا ( نار دونه ها) را روی پارچه تمیز در مقابل آفتاب مستقیم پهن میکنند تا کامل خشک شوند. دو تا سه روز زمان برای خشک شدن کامل آن نیاز دارد.

البته قابل توجه است که امروزه بصورت گسترده و توسط دستگاه های خشک کن در کارخانجات تولید دانه انار اصل بسیار ساده تر شده است. بنابراین میزان تولید با کیفیت بالا ، سرعت عمل و همچنین بهداشت در تولید و عرضه آن به بازارهای داخلی و صادراتی را فراهم آورده است.

در ادامه مطلب به فواید دانه انار میپردازیم. شاید این سوال ساده که دانه انار برای چی خوبه ؟ در ذهن بسیاری از مردم وجود دارد. در جواب میتوان به چند مورد اشاره کرد:

 

۱_ دانه انار برای جلوگیری از سرطانی شدن سلول‌های بدن انسان مفید است.

۲_ باعث کاهش ایجاد زخم در مبتلایان به سرطان پوست می شود.

۳_از بیماری های کبد چرب و قلبی و تصلب شرائین جلوگیری می کند.

۴_ مفید برای جوانسازی پوست و همچنین فرایند پیر شدن سلول ها را کند می نماید.

۵_ باعث خون رسانی به سلول های بدن میشود درنتیجه از پیری زودرس و چین و چروک پوست جلوگیری می کند.

 

موارد استفاده از دانه انار اصل چگونه است ؟

موارد استفاده از خشکدانه در موارد مختلفی مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد. که اگر بخواهیم فهرست ارزش غذایی و فواید دانه انار اصل خشک، موارد مصرف آن را نام ببریم به شرح مختصر زیر اکتفا می کنیم:

 

۱_دانه انار حاوی املاح و مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری و مورد نیاز بدن است.

۲_دانه انار واجد مقدار زیادی فیبر بوده که این باعث تسریع در بهبود یبوست و مشکلاات گوارشی می شود.

۳_دانه انار برای سلامتی دستگاه ایمنی بدن بسیار مفید است و در نتیجه سلول های بدن را در مقابل بسیاری از بیماری ها مانند سرطان حفظ میکند.

 

و موارد دیگر… که می توان از دانه انار استفاده نموده و سلامت بدن خود را به وسیله آن تامین کرد. این کاربرد های بی نظیر و خارق‌العاده موجب شده است که این دانه ها دارای طرفداران زیادی در جهان شوند.

کارخانه تولیدی دانه انار، ناردونه این دانه ها را به صورت عمده به سراسر نقاط کشور عرضه می کنند که می توانید در هر نقطه ای از جهان آن را خریداری نموده و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید. همچنین قیمت انواع محصولات را در لیست قیمت ها امسال مشاهده نمایید.

دانه انار خشک صادراتی در تهران

 

یکی از شهرهای مهم کشور و در صادرات دانه خشک انار ، پایتخت میباشد. صادرات دانه انار خشک در تهران به عنوان بزرگترین مرکز صادرات و واردات در کشور می باشد که دارای شرکت های متعدد و معتبر در زمینه صادرات و واردات دانه انار و پودر شده آن است.

جالب است بدانید که، کشور ایران به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده انار در سطح جهان شناخته می شود. هر ساله چیزی حدود یک و نیم میلیون تن انار در جهان تولید می شود که حدود یک میلیون تن از این مقدار در ایران صورت می گیرد و همین مورد آن را به بزرگترین تولیدکننده انار جهان تبدیل کرده است.

انار یک میوه پاییزی با مشتقات بیشماری است و حاصل از آن هم به دلایل مذکور در جهان حرفی برای گفتن دارد و جزو موارد صادرات محسوب می شود.

شرکت واردات و صادرات در تهران در بخش صادرات هر ساله مقدار قابل توجهی دانه انار خشک شده در بسته بندی های مناسب و جذاب را به ۵ قاره جهان ارسال می کند و این در نوع خودش مایه مباهات و بالیدن ما است. در بخش واردات هم همچنین به دلیل تنوع گونه های انار و استفاده شما از آن محصولات و همچنین سودآوری آن در واردات شکل می گیرد. البته قیمت تمام شده نیز در رقابت های بازار رقابتی صادارتی بسیار حائز اهمیت است.

 

 قیمت دانه خشک انار

قیمت واقعی دانه خشک انار مشخص شد. با توجه به عرضه مستقیم محصولات توسط گروه بازرگانی ناریسا قیمت های ارائه شده به مشتری ها در مقایسه با بازار بسیار ایده آل تر می باشد و محصولات هم در درجه کیفی بالایی قرار دارد.

خریداران می توانند جهت حصول اطمینان از مرغوبیت کالا ایران، نمونه های 100 گرمی از این محصول را سفارش دهند و بررسی های لازمه را روی آن انجام دهند. سپس به اندازه مورد نظر خود سفارش دهند. قیمت عمده دانه انار بسیار مقرون به صرفه است. خرید اینترنتی این محصول نیز در سایت حاظر قرار گرفته است. با توجه به مسیر های ارتباطی با واحد پشتیبانی و خدمات سایت ارتباط برقرار نمایید تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود. افتخار ما خدمات صحیح و عالی برای رفاه حال مشتریان عزیز می‌باشد.

 

۲ پاسخ

  1. سلام ، ناردونه یا دانه خشک انار محصول بسیار مفیدی است. ما بصورت پودر شده از آن در بسیاری از غذاها استفاده میکنیم ، مخصوصا مرغ شکم پر که بسیار عالی میشود. من از این سایت دانه خشک انار خریداری کردم و آن را در موارد زیادی استفاده کردم ، سپاسگزارم ??

  2. سلام ، ناردونه یا دانه خشک انار محصول بسیار مفیدی است. ما بصورت پودر شده از آن در بسیاری از غذاها استفاده میکنیم ، مخصوصا مرغ شکم پر که بسیار عالی میشود. من از این سایت دانه خشک انار خریداری کردم و آن را در موارد زیادی استفاده کردم ، سپاسگزارم ??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *