برای تهیه رب انار ارگانیک از آب انار طبیعی و اصل و با کیفیت عالی در تولید آن استفاده می شود. این رب طبیعی بوده و مانند رب انارهای معمولی در بازار ترکیبات شکر و اسید، آب لیمو و مواد نگهدارنده ندارد. از نظر طعم و مزه هم بسیار مورد توجه خریدارن است. توزیع کننده رب انار ارگانیک در کشور و صادرات به کشور همسایه در سال های اخیر صورت گرفته است.

رب انار خالص ارگانیک، تولید شده از انارهای نی ریز فارس سرشار از املاح معدنی بسیاری مانند پتاسیم، فسفر و پلی فنول است که باعث کاهش کلسترول خون می شود. رب انار ارگانیک باطعم طبیعی، افزودنی بسیار مناسبی برای غذاهای سنتی ایرانی است. که به عنوان چاشنی همراه غذا و یا سس سالاد و یا در هنگام طبخ استفاده می گردد.

بهتر است بدانیم، تفاوت رب انار طبیعی با دیگر رب ها در مواد اولیه آن می باشد. رب انار ارگانیک تولید شده از آب انار ارگانیک ، بدون مواد نگهدارنده مصنوعی ، نمک و شکر یا رنگ های غیر مجاز با کیفیت بالا است . این رب ارگانیک دارای گواهی نامه های ارگانیک از اتحادیه اروپا ، سییب سلامت، بهداشت ، استاندارد ، ایزو ۲۲۰۰۰ ، HACCP می باشد.

رب انار ملس غلیظ طبیعی

نکاتی در مورد رب انار ارگانیک با خواص شگفت انگیز آن

رب انار اصل شرکتی

میوه انار سرشار از ترکیباتی به نام ” پلی فنول ” ها است که باعث پایین آمدن کلسترول بد خون یعنی LDL شده و از چاقی و چربی در خون جلوگیری میکند. اجازه نمی دهد صفحات چربی در عروق تولید شوند. توصیه پزشکان روزانه مصرف رب انار بخاطر خواص بیشمار آن در برنامه غذایی ما می‌باشد. زیرا رب انار باعث جلوگیری از بروز بسیاری از امراض و حتی سکته قلبی می‌شود.

از آنجا که انار کالری بدون چربی، فیبر، پتاسیم، ویتامین C و مقداری آهن است. بسیار مفید برای ارگان های مهم مانند قلب می باشد. همچنین این محصول حاوی کربوهیدرات، سدیم، پتاسیم، فیبر، آهن ، منیزیم ، منگنز ، اسیدفولیک ، پلی فنول ، اسید اولایژیک ، قند ، ویتامین آ ، گروه ویتامین سی ، ب۶ ، ب۳ ، ب۲ ، ب۱ ، ب و ای است.

دارای اسید اولایژیک است که در دیگر میوه ها کمتر دیده می شودو موجب کاهش کلسترول بدخون شده و از رسوب چربی در عروق جلوگیری میکند. حاوی ترکیباتی مانند کلاژن و الاستین است بنابراین مصرف آن نقش چشمگیری در از بین بردن ترک های پوستی دارد و سبب حفظ جوانی و شادابی پوست می شود.

 رب انار اصل و لاغری

رب انار طبیعی پانزده کیلویی

اگر به کاهش وزن و چربی های دور کمر و پهلو فکر میکنید بهتر است به جای قرص های مضر برای لاغری از رب انار استفاده نمایید. رب انار ارگانیک و اصل ترکیب عالی برای رژیم غذایی و کاهش وزن به شمار می آید. این ترکیب سرشار از ویتامین های A,B,C می باشد که به سوخت و ساز بدن کمک می کند. همچنین ویتامین های مورد نیاز بدن انسان را تامین می نماید.

رب انار و بارداری

رب انار ارگانیک ترش

یکی از املاح موجود در رب انار طبیعی ، نیاسین در آن است که ماده ای ضروری برای رشد ذهن جنین می باشد. از این رو خوردن رب انار ارگانیک این ماده غذایی همانند ماست و خاویار در این دوران به زنان حامله توصیه می گردد. و موجب زیبایی و روشن شدن چهره نوزاد می شود.

 

خواص رب انار برای جوانسازی پوست و سیستم گوارش

رب طبیعی

در گذشته از رب انار استفاده بیشتری میشد. و به همین دلیل مردم آن زمان کمتر به بیماری های مختلف امروزی دچار میشدند. رب انار ارگانیک حاوی مقادیر فراوان ویتامین B می باشد. ویتامین B1 به عنوان یک کاتالیزور در بدن فعالیت کرده و باعث می شود همواره پر انرژی و سلامت باقی بمانید. همچنین باعث فعالیت مناسب آنزیم ها می گردد. خواص نیاسین موجود در رب انار باعث می شود جوانسازی پوست و همچنین حالت ارتجاعی خود را حفظ کند و سیستم عصبی را سالم نگاه می دارد و عمل هضم غذا را آسان می کند.

آیا میدانید که رب انار ارگانیک بیشتر حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین C می باشد که برای سیستم ایمنی بدن مفید است؟

وقتی عمل هضم غذا انجام می شود ، فرآیندی به نام اکسیداسیون در بدن اتفاق می افتد و باعث تولید رادیکال های آزاد می گردد. رادیکال های آزاد می توانند به بافت آسیب برسانند و بیماری هایی مثل اختلالات قلبی یا سرطان را تولید کنند. رادیکال های آزاد ممکن است از طریق تنفس هوای آلوده نیز جذب بدن گردد. آنتی اکسیدان های موجود در رب انار ارگانیک به سلول های بدن کمک می کند تا بر رادیکال های آزاد تاثیر بگذارند.

بهتر است بدانید که استفاده منظم از رب ارگانیک بدلیل کاهش خطر ابتلا به سرطان ها بویژه سران سینه در زنان و سرطان پروستات در مردان ارزشمند می باشد. و مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

قیمت عمده رب انار ارگانیک ملس

رب انار شرکتی سفت

برای خرید رب انار اصل و طبیعی از فروشگاه های معتبر و مستقل تخصصی در زمینه تولید رب انار ارگانیک با برند های معروف با مشاورین سایت حاضر ارتباط برقرار نمایید. ارائه رب انار طبیعی با قیمت عمده و جزئی در اختیار فروشندگان و مشتریان عزیز قرار دارد. ما همیشه همان ربی را که برای خانه خود تهیه میکنیم را با کیفیت بالا به مشتریان عرضه میداریم. سلامت جامعه ما در تولید محصولات ارگانیک و بدون مواد افزودنی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *