امروزه استفاده از مواد غذایی اصل و طبیعی همیشه دغدغه افرادی که در شهرهای بزرگ مثل تهران زندگی میکنند می باشد. زیرا دسترسی در شهر های کوچک به مواد اولیه سالم و ارگانیک راحت تر می باشد. و بعضاً خود افراد آن را تولید می‌کنند. رب انار محلی و اصل بدون رنگ های شیمیایی و افزودنی ها غیر مجاز با قیمت استثنایی در تهران عرضه شده است.

رب انار خانگی کاملا طبیعی و بهداشتی و با بسته بندی های از طرفدارن زیادی در شهرهای بزرگ برخوردار است. قیمت رب انار خانگی ترش و ملس در بسته بندی های شیشه ای یک کیلویی و دبه ده کیلویی و گالن های ۲۵ کیلویی موجود است. عرضه محصول عمده و جزئی می باشد.

رب انار اصل ارگانیک

مختصری در مورد فرآیند تولید رب انار محلی

رب انار محلی شفاف عسلی

فرآیند تولید رب انار محلی این چاشنی ، ابتدا انارها سالم شسته می­شوند و سپس دانه­‌های انار را جدا می­‌کنند. دانه­‌های انار در معرض دما و حرارت مناسب قرار می­‌گیرند. سپس با فشار و نیرو از صافی رد می­‌شوند. به این صورت عصاره انار بصورت کاملا بهداشتی استخراج می‌­شود.

عصاره انار در معرض حرارت و دما قرار می­‌گیرد تا به غلظت مناسب برسد. کیفیت، رنگ و مزه رب انار تولید شده مطابق با استاندارد­های بهداشت جهانی سنجیده می­‌شود و در صورتی که مشکلی نداشت، در ظرف های مشخصی بسته بندی می‌­شود و به بازار عرضه می­‌شود.

رب انار خانگی به سه صورت ترش، ملس و شیرین تولید می­شود.

خواص شگفت انگیز رب انار

رب انار سنتی بسته‌بندی شده

انار یکی از مفیدترین میوه­ها است. که دارای خواص فوق العاده ای و شگفت انگیز است. و برای تولید انواع خوراکی­ها، خورشت­ها از جمله خورشت فسنجان ، سالاد ها و حتی انواع نوشیدنی‌­ها مورد استفاده قرار می­‌گیرد.

تولید رب انار به دو صورت سنتی و صنعتی صورت می­گیرد. امروزه تعداد زیادی کارخانه در زمینه تولید رب انار خانگی این محصول فعالیت می­‌کنند. همچنین باید بدانید که رب انار ساوه در ایران بسیار معروف است. این نمونه رب انار اصل است و برای خرید آن تردید نداشته باشید.

 

چرا متخصصان تغذیه به مصرف رب انار بسیار تاکید داشته اند؟

رب انار با کیفیت عالی

رب انار حاوی مقدار زیادی پروتئین و املاح معدنی مختلف است. و همچنین دارای ویتامین­های گوناگونی اعم از ویتامین رتینول، تیامین، نیاسین و ویتامین D است. انار برای کم خونی مفید است ویتامین­‌های گروه B باعث افزایش ساخت گلبول­‌های قرمز می‌­شوند و از بروز انواع بیماری‌­های کم خونی جلوگیری می­‌کنند.

جالب است بدانید که، در رب انار خانگی ویتامین رتینول موجود باعث افزایش تقویت سیستم بینایی می­‌شود. که این امر باعث بهبود عملکرد سلول­های استوانه­ای شبکیه چشم می­شود.

از ترکیبات آلی ، مواد معدنی مختلفی مثل روی، منیزیم، سدیم و پتاسیم در رب انار وجود دارد. همانطور که میدانید روی و منیزیم باعث بهبود عملکرد سلول‌­های پوست و مو می­‌شوند. این امر باعث افزایش خون رسانی بهتر به فولیکول مو می­‌شوند. زمینه لازم را برای کلاژن سازی در پوست فراهم می­‌کنند. روی و منیزیم از ریزش مو و چروکیدگی پوست جلوگیری می­‌کنند.

مصرف رب انار برای لاغری

رب انار برای لاغری

مصرف رب انار خانگی بسیار مفید است. برای آنکه پوست سالم داشته باشید از رب انار استفاده کنید. رب انار در بارداری باعث نیکو شدن چهره کودک شما میشود. اگر به دنبال لاغری و کم کردن وزن خود هستید روزی یک قاشق غذاخوری ناشتا رب انار ملس میل نمایید. رب انار در لاغری و جمع کردن چربی ها شکم و پهلو بسیار مفید است.

اسید چرب موجود در این نوع رب بسیار مفید است و باعث کاهش کلسترول خون می­شود. بنابراین مصرف این نوع رب از رسوب چربی­های مضر در دیواره عروق خونی جلوگیری می­کند.

بهتر است بدانید که این محصول شگفت انگیز باعث افزایش گشادی و اتساع عروق خونی می­شود. این امر باعث افزایش خون رسانی به بافت قلب و مغز می­‌شود. همچنین پتاسیم موجود در رب انار از بروز انواع بیماری­‌های قلبی و مغزی جلوگیری می­‌کند. پتاسیم نقش مهمی در تنظیم فشار خون دارد و باعث بهبود عملکرد مثانه و کلیه می‌­شود.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]رب انار خانگی این محصول پر فایده باعث تقویت سیستم ایمنی بدن با مواد آنتی اکسیدان موجود در رب انار از بروز جهش در سلول­‌های بدن جلوگیری می­‌کنند. مواد آنتی اکسیدان، سموم و ترکیبات شیمیایی ترشح شده از انواع باکتری­‌ها و میکروب­‌های بدن را تخریب می­‌کنند و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می­‌شوند.[/hwgold-dash]

برند های رب انار

برندهای زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت خود هستند. رب انار اروم آدا، برتر، رب انار یک و یک، رب انار کامبیز، اصالت، روژین، آتا، چین چین، خوشاب، رب انار سمیه، بیژن، رب انار سحر و نارنی … رب انار خانگی در تمام شهرهای ایران یافت میشود رب انار در شیراز، رب انار یزد، رب انار نی‌ریز، رب انار در اصفهان از چندین شهرهای ایران هستند که تولید کننده انواع محصولات انار و مشتقات آن می‌باشند.

قیمت رب انار ارگانیک

رب انار شرکتی سفت

تولید کنندگان انواع مختلف رب انار بصورت عمده و فله ای آن را به مشتریان که میخواهند برای مصارف بالا سفارش دهند ، تولید و عرضه میدارد. برای آگاهی بیشتر از این محصول و قیمت عمده آن با مشاوره رایگان تلفنی ارتباط برقرار نمایید. تا شما را گام به گام راهنمایی و مشارکت کند تا بتوانید در خرید ایمن و مطمئن داشته باشید.

رب انار ارگانیک و بهداشتی را در صورت نیاز با ارسال نمونه همراه می باشد. ارسال سمپل به آدرس خودتان امکان پذیر است. برای اطمینان بیشتر به ربی که تهیه میکنید نشان سیب سلامت و استاندارد باید در لیبل درج شده باشد. معمولا برای رستوران ها و هتل ها و بیمارستان ها که از حساسیت بیشتری در مورد کیفیت و بهداشت بیشتر دارند . توصیه میکنیم و باید از رب انار لیبل دار استفاده نمود.

کارگاه های بزرگی رب انار خانگی را بصورت عمده و مستقیم وارد بازار مصرف می‌کنند. و خرید این محصول در تناژ بالا امکان پذیر است. قیمت این محصول معمولا اگر بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه انجام گیرد برای افرادی که می‌خواهند با قیمت ارزانتر از بازار خریداری نمایند بسیار سودمند است. رب انار پانزده کیلویی و بیست کیلویی را بصورت مستقیم از تولید کننده بصورت آنلاین میتوانید تهیه نمایید. تا قیمت تمام شده آن مقرون به صرفه اقتصادی باشد.

نحوه سفارش به این صورت است که، هم بصورت تلفنی و یا پیام رسان های اجتماعی میتوانید با مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید و بعد از ثبت سفارش شما مراحل اگر در تناژ بالای یک تن باشد تولید انجام میگیرد. بارگیری و ارسال بار در اسرع وقت انجام می شود. زیرا کادر مجرب نظارت و پشتیبانی آن را برای رفاه حال مشتریان عزیز به عهده گرفته اند.

 

  1. آیا استفاده از لیمو روی صورت به پوست شما کمک می کند؟

  2. صفر شویی ماشین با استفاده از مواد لیمو ترش

  3. نارنگی ماندارین

  4. هلو چه بلایی سر هیپوفیز مغز می آورد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *