رب انار غلیظ زیتون پرورده

رب انار یکی از پر کاربرد ترین و بهترین انواع چاشنی ها به شمار می آید. از دیرباز تهیه رب انار را از آب گیری و سپس جوشاندن و غلیظ نمودن پختن آب انار به دست می آورند. این نوع چاشنی و رب خوشمزه می توان در انواع غذا ها و سالاد ها یا رب انار زیتون پرورده ایی با کیفیت عالی و میزان استفاده از آن به ذائقه هر فردی بستگی دارد.

تولیدی رب انار یکی از انواع فراورده های حاصل از انار را برای مصرف در زیتون پرورده عرضه داشته است. قیمت عمده تولیدی برای کارگاه های تولید زیتون پرورده و رستوران ها و مراکز تبخ غذای سنتی ایرانی بسیار مقرون به صرفه است.

اطلاعاتی در مورد رب انار پرورده ایی

رب انار مخصوص ترشیجات

رب انار علاوه بر این که بعنوان چاشنی ضروری در بسیاری از غذا ها سنتی و سالاد ها استفاده می شود در بعضی از ترشیجات و سس ها مخصوص مورد مصرف قرار می گیرد. یکی از انواع ترشیجات که رب انار یکی از مواد اصلی در آن استفاده می شود زیتون پرورده می باشد.

در تهیه این نوع ترشی خوشمزه و مقوی رب انار به وفور استفاده می شود. زیتون پرورده یکی از انواع ترشی جات معروف و بسیار خوشمزه ایرانی می باشد. که در سطح کشور گسترش و طرفداران زیادی پیدا کرده است. و در رستوران های بسیاری در کنار اغلب غذا ها سنتی ، مثل فسنجون، مرغ ترش، کباب ترش …مورد استفاده قرار می گیرد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]جالب است بدانید که، ترشی زیتون دارای انواع مختلفی است که از مشهور ترین آن زیتون پرورده ایی می باشد که رب انار از اجزای اصلی و جدایی ناپذیر این نوع ترشی می باشد.[/hwgold-dash]

عرضه مستقیم رب انار ترشیجات

رب انار ترش کارخانه ای

 

در زیتون پرورده از رب انار ترش به دلیل ترش بودن یا ملس بعنوان طعم دهنده بسیار عالی در انواع ترشی جات کاربرد دارد. عرضه مستقیم رب انار مخصوص ترشیجات تهیه و تولید در کارخانه با نشان استاندارد و سیب سلامت به بازار مصرف ارائه شده است.

نوع دیگر از رب انار مخصوص زیتون پرورده بصورت فله ای عرضه شده است. که از نظر کیفیت تضمینی و قیمت ارزانترین در بازار می باشد. قیمت این رب انار  مقرون به صرفه اقتصادی و برای مصارف بالا مورد استفاده قرار می گیرد. تولید کنندگان انواع مختلف رب انار هر ماه به میزان قابل توجهی رب را وارد بازار مصرف می‌کنند . که هر کدام برای مصرف متفاوت تولید می شوند. رب انار با غلظت بالا و غلظت متوسط و رب انار شل یا عسلی می باشد. لذا کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع و چگونگی مصرف با مشاور فروش شرکت ناریسا در همین سایت مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *