رب انار صنعتی یکی از کالا های ضروری در رستوران ها ، اغذیه فروشی ها و تمامی آشپزخانه های تهیه غذاهای سنتی در شهرهای پر جمعیت و پایتخت نشینان میباشد. تولید غذاهای فست فود و سالاد های جدید یا تهیه زیتون پرورده از دیگر موارد استفاده از رب انار شرکتی میباشد. خرید آسان رب انار با قیمت ارزان تر از بازار یکی از مهمترین عوامل ایجاد فروشگاه های اینترنتی میباشد. قیمت رب انار خانگی ۱۴۰۰ در بسته بندی ۵۰۰ گرمی و ۱۰۰۰ گرمی در حدود ۴۰ و ۸۰ هزار تومان میباشد. رب انار کیلویی در تهران در فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی در انواع رب انار موجود است.

رب انار شرکتی | زیتون آریا

مختصری درباره درباره رب انار صنعتی اصل

 

فروشنده رب انار خانگی

 

رب انار شرکتی به علت تولید در تناژ بالا در کارخانه ها و سوله های بزرگ تهیه می شود. رب انار اصل به محصولی گفته میشود که درصد خلوص بالا و مواد افزونی کمتری داشته باشد. رب انار صنعتی را به رب خرما هم می شناسند. زیرا که در آن از خمیر خرما و مواد افزودنی مجاز استفاده میشود. البته شایان ذکر است هر کدام از انواع رب انار کاربرد ویژه خود را دارد. از دیگر ویژگی های مهم در رب انار شرکتی رعایت کامل بهداشت و نکات مهم در سلامت محصول میباشد. شاخصه ای که در رب انار خانگی از اطمینان پایین تری برخوردار است.

زیرا نشان استاندارد و بهربرداری از مجوزهای مهم در صنایع غذایی به کار میرود. نظارت بر عملکرد و حتی بسته بندی ظرف های نگهداری رب انار شرکتی بسیار حایز اهمیت است. هر محصولی که تولید میشود و  مستقیما با سلامت مردم در ارتباط است میبایست از یک سری آزمایشات و تست های که برای سلامت آن مهر تایید است عبور کند. در غیر این صورت نمیتواند به ادامه کار خود در زمینه تولید مواد غذایی امیدوار باشد. از ملزومات هر شرکت و کارخانه تولیدی است که محصول باکیفیت و با نشان سیب سلامت را دریافت کند. همچنین تاریخ تولید و انقضا بر روی رب انار شیشه ای به مصرف کننده این امکان را میدهد تا از سلامت کالا مطلع شود. از مزایای دیگر رب صنعتی ماندگاری بیشتر محصول بدون نیاز به یخچال می باشد.

قیمت عمده رب انار ملس صنعتی

۲۰ گام برای تهیه رب انار سالم و مقوی در منزل + عکس

عرضه مستقیم بهترین رب انار خالص بهداشتی با نشان سیب سلامت و با کیفیت در مجموعه ناریسا امکان پذیر است. قیمت عمده این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه میباشد. ارسال کالا به وسیله باربری و کانتینر های حمل صورت میپذیرد. قیمت روز رب انار شرکتی را میتوان با درخواست از مشاور شرکت و ارتباط در فضای مجازی بصورت نرم افزار واتساپ و تماس تلفنی در سریعترین زمان به دست آورد.

 

یک پاسخ

  1. کیفیت بالای کالا در مقایسه با قیمت مناسب باعث شد که مجدد سفارش بدم و به شما هم پیشنهاد میکنم که اگر مصرف دارید، حتماً یه بار امتحان کنید، مطمئن باشید که مشتریش میشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *