همانطور که میدانید رب انار یکی از انواع چاشنی ها مانند رب گوجه و رب آلو … می‌باشد، که به علت طعم منحصر به فرد از طرفداران زیادی نیز برخوردار است. انار از جمله میوه هایی است که در بسیاری از مناطق مختلف ایران کشت میشود. در مناطق شمال ایران باغات سرسبز و خرم انار در هزاران هکتار موجود است. بعلت مرغوبیت بالایی انار شمال رب انار و مشتقات آن نیز از کیفیت عالی برخوردار هستند.

شرکت ناریسا ارائه کننده انواع رب انار شمال با غلظت بالا و درجه یک می باشد. فروش این محصول بصورت مستقیم از درب کارخانه در تناژ بالا و با بسته بندی های مختلف تولید و عرضه شده است.

رب انار اصل ارگانیک خانگی شمال

چگونگی تولید رب انار شمالی ترش و ملس سفت

رب انار ملس آمل

همانطور که گفته شد زمان تولید رب انار شمال ترش در غلظت آن بسیار حائز اهمیت است. تولید انار بصورت فرآوری شده و بسته بندی که یکی از محصولات آن رب انار می‌باشد که بهداشت آن نیز بسیار مهم است. نشان سیب سلامت و بهره‌برداری از اصلی ترین موارد مهم در خرید رب انار ملس سفت می‌باشد. زیرا رب انار های تقلبی دارای موادی شیمیایی یا مواد مصنوعی که برای سلامتی انسان ها مضر می‌باشند.

بنابراین در اینجا به مختصر در خصوص تولید رب انار شمال بصورت طبیعی و خالص اشاره میکنیم؛

اولین قدم در تولید رب انار اصل ، شستشو میوه انار باکیفیت و سالم است. بعد آنکه انارها را شسته و از وسط به دو نیم می کنیم و بصورت دستگاه ها خاص انارها را دانه می کنیم. طوری که از پره های سفید رنگ انار داخل انارهای دانه شده باقی نماند. زیرا باعث تلخی رب میشود.

سپس انار ها را داخل دیگ های بزرگ ریخته حرارت میدهند تا انار ها کاملا پخته و دانه های آن نرم شوند. در این مرحله، انارهای پخته شده را داخل صافی فلزی ریخته و با فشار به آنها آب دانه ها انار خارج شود.

آب انار بدست آمده با درجه حرارت یکسان در زمان معین گرما می دهند تا آب انار به آرامی تبخیر شده و غلیظ شود و تقریبا به غلظت رب گوجه برسد. رب انار سفت باید از حرارت بیشتری برخوردار باشد. بعد از آن رب انار را در گالن ها بیست کیلویی بسته بندی و پلمپ میشود و به بازار مصرف عرضه میگردد.

قیمت عمده رب انار شمال

بارگیری رب انار عمده غلیظ

با توجه به قیمت ارزان رب انار شمال با غلظت بالا و مرغوبیت آن یکی از پرفروشترین محصولات به شمار می آید. تولید عمده بیشتری نیز برخوردار است. توانسته ایم در بین مشتریان از محبوبیت و جایگاه مناسبی برخوردار باشد. برای اطلاع از قیمت و مشخصات کامل رب انار آمل به مشاورین ما در سایت حاظر مراجعه نمایید. و این محصولات را با قیمت استثنایی و از کارخانه آن تولیدی دریافت نمایید.

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *