انار شیرین را میتوان به عنوان یک میوه های لذیذ و مفید در، میان وعده های غذایی استفاده کرد. انار از جمله میوه های است که کمتر به سموم کشاورزی و آفت کش ها نیاز دارد. در بعضی از مناطق ایران انار که آب و هوای نسبتاً سرد و معتدل دارند مانند گیلان و شمالی ایران را کاملا بصورت ارگانیک و بدون هیچ سم و کود شیمیایی کشت میکنند. طرز تهیه رب انار شیرین محلی، از آب انار طبیعی تهیه و به میزان لازم حرارت میدهند. تا به غلظت مناسب برای رب انار طبیعی سفت برسد.

رب انار قیمت آن در بازار به صورت عمده و مستقیم صورت میگیرد. قیمت رب انار ملس و شیرین در بازار مصرف داخلی ایران با نازلترین قیمت به دست مصرف کنندگان می رسد .

رب انار خالص به صورت طبیعی و ارگانیک می باشد و از غلیظ شدن آب انار به دست می آید. رب انار شیرین خواص بیشمار درمانی و طعم دلپذیری دارد. همچنین در بارداری و برای بیماران دیابتی مضر نیست. رب انار شیرین و ترش را همه افراد می‌توانند بنا به ذائقه خود آن را تهیه کنند. همچنین خریداران برای اطمینان از سلامت محصول بهتر است از منابع معتبر که دارای برند های معتبر قیمت رب انار کامبیز و یک و یک و … از مهمترین عوامل موثر در بهداشت آن به شمار می آید تهیه نمایید. قیمت رب انار خانگی اصفهان به صورت عمده و خرده برای مصرف کنندگان و صادر کنندگان عزیز و خریداران در دسترس قرار دارد.

رب انار شیرین گیلان

قیمت روز رب انار شیرین خانگی اعلا

رب انار خانگی

قیمت رب انار شیرین محلی خالص و ارگانیک کاملا بصورت خانگی در استان گیلان تولید و فرآوری شده است، با قیمت استثنایی و ارزان در دسترس خریداران محترم قرار دارد. قیمت مناسب رب انار خانگی با رعایت کامل بهداشت تهیه شده و خلوص و کیفیت آن ضمانت می شود. رنگ محصول تقریبا سیاه و بسیار غلیظ می باشد. تهیه این محصول حاصل انار های شیرین محلی باغات سرسبز گیلان و زنجان می باشد. رب انار ترش از محصولات پرطرفدار این منطقه به شمار میآید. و در بسیاری از غذاهای سنتی شمالی کاربرد دارد.

بسته بندی ها خانگی بصورت نیم کیلوگرمی و یک کیلو گرمی می باشد. همچنین بصورت فله ای در گالن های بیست کیلویی عرضه میشود. فروش اینترنتی انواع رب انار ملس غلیظ و رب انار شیرین اعلا در همین سایت امکان پذیر است. با مراجعه به مرکز فروش عمده رب انار قیمت روز این محصول و چگونگی ارسال آن اطمینان حاصل نمایید.

 

۳ پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    ممنون از مجموعه زحمت کش و خوبتون من از سایت شما رب انار سفارش دادم ولی کاش طعم های دیگه هم داشت مثل ترش ملس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *