یکی از چاشنی های محبوب جهان رب انار ملس می‌باشد. در ایران نیز رب انار شیشه ای ارگانیک از جایگاه ویژه ای برخوردار است. از دیرباز انار به عنوان ماده اصلی این ترشی بسیار حائز اهمیت است. آب انار ترش و ملس را بعد از حرارت به غلظت بریکس ۸۰ و ۷۵ می‌رسانند. که به علت کاربرد بیشتر در صنایع غذایی طرفداران و خریداران بسیاری را شامل می‌شود. در بازار خرید انواع اقسام رب انار شیشه ای ۳۴۰ گرمی با درجات کیفی گوناگون بصورت عمده به فروش می رسد.

رب انار ملس شیشه ای اصل

آنچه باید درمورد تولید رب انار بدانیم

رب انار شیشه ای ارگانیک

تولید رب انار صنعتی با خانگی بسیار متفاوت است. در کارخانه های تولیدی مواد افزودنی های مختلف برای ماندگاری بیشتر محصول مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است زمان خرید رب انار شیشه ای به مواد تشکیل دهنده آن توجه شود. معمولاً رب انار های که بعنوان ارگانیک شناخته شده است قابل اعتماد هستند. و طعم و مزه آن خیلی بهتر از سایر محصولات مشابه خود هستند. رب انار ارگانیک کاملا طبیعی و خالص است.

 

رب انار در طب سنتی

رب انار در طب سنتی ایران

 

جالب است بدانید که در طب سنتی، میوه انار قسمت های مختلف از میوه گرفته تا گل، پوست درخت، پوست میوه و ریشه آن خواص درمانی دارد. ترکیب این مواد با هم خمیری را ایجاد میکند که خواص درمانی فراوانی دارد. رب انار شیشه ای ارگانیک، از آب میوه بصورت جوشاندن آن تولید می‌شود.

انارها از نظر طعم به 3 گروه تقسیم می شوند. در طب سنتی به مصرف انار شیرین بیشتر توجه شده است، زیرا نوع انار شیرینی که طبع سردی دارد و مزاج معتدل تری دارد.

نوع دوم انار ترش است. در طب سنتی یا مزاج شناسی به انار ترش که در سرما تمایل به معتدل دارد، بسیار توجه شده است. انار ترش برای درمان بیماریهای فشار خون توصیه می شود. همچنین بهترین رب انار را میتوان از نوع ترش آن تهیه کرد.

و نوع سوم انار ملس است که سرد و خشک است. در طب قدیم ایرانی میگوید ، تمام قسمت های انار خاصیت قابض دارد. هر چه این انار ترش باشد بیشتر است.

متخصصان علم تغذیه خواص بسیاری را برای انار و رب آن برشمرده اند که به شرح زیر است:

۱_ انار معتدل، ملین، مقوی، رفع عطش و تجویز است.

۲_ اگر انار شیرین بعد از خوردن میل شود غذا آسان هضم می شود و رنگ صورت زیبا می شود.

۳_ انار شیرین یا رب انار شیرین برای کسانی که یرقان دارند موثر است.

۴_ انار شیرین برای درمان سرما خوردگی و سرفه مفید است. سرفه را آرام می کند و صدا را باز می کند.

 

رب انار در لواشک

 

رب انار در ظرف شیشه ای

 

در اینجا فوت و فن تهیه لواشک انار ترش و ملس را بصورت مختصر اشاره ای میکنیم. برای داشتن لواشکی خوش طعم و ترش، می‌توانید از زرشک تازه و یا خشک در ترکیب لواشک انار استفاده کنید.

برای تیره‌ تر شدن رنگ لواشک، مدت زمان پخت انار را تا ۳۰ دقیقه افزایش دهید. اضافه کردن روغن به ترکیب انار و نمک. به بیشتر شدن کیفیت لواشک

 

رب انار در بارداری

 

رب انار ملس ممتاز شیشه‌ای

حتما تا به حال از خود پرسیده اید که چرا انار و رب انار برای بانوان باردار و در دوران بارداری بسیار سفارش شده است؟

و یا اینکه چرا امامان و پیامبران ما همواره افراد را به خوردن انار تشویق می کنند؟ در واقع انار و رب انار حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند. که ضد سرطان می باشند و وجود خواص طبیعی و بی نظیر در انار موجب شده تا خوردن رب انار و خود انار تاثیرات بسزایی در دوران بارداری و عملکرد بهتر بخش های مختلف بدن دارد.

 

رب انار در خواب

 

تعبیر خواب به روایت امام جعفر صادق خوردن انار شیرین در خواب بر سه وجه است. اول: مال جمع کردن، دوم: زن پارسا، سوم: شهر آبادان. لیکن انار ترش غم است.

تعبیر خواب دیدن انار پول و مال اندوزی است .اگر کسی در خواب ببنید اناری گندیده و له شده در دست دارد یا پیدا می کند تعبیر خواب این است که با آدم احمقی روبرو میشود.انار شیرین و.

 

خواص رب انار ارگانیک شیشه‌ای

 

رب انار خالص ارگانیک

پزشکان بر این باورند که خوردن رب انار  شیشه ای صنعتی طبیعی، به دلیل داشتن انتی اکسیدان و ویتامین c برای رفع اسهال و گلو درد، پیشگیری و دفع ویروس سرماخوردگی از بدن ما مفید بوده است. همچنین سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

بهترین شیوه خوردن انار این است که،  با پیه سفید داخلی آن میل کنند. برای تقویت لثه ها بسیار عالی است. که آن هم به دور از خواص نیست و دارای خواص مفید برای رفع اسهال ،کیسه صفرا، تقویت معده،می باشد.

اگر فرد دارای یبوست باشد بهتر هست قبل شام آب انار میل کند،کسانی هم که یبوست ندارند، می توانند از دانه های انار هم مصرف کنند.

 

رب انار اسهال

 

آیا رب انار شیشه ای اصل برای اسهال خوب است؟ رب انار برای اسهال هم مفید هست ،جالب هست که بدانید مصرف بیش از حد رب انار باعث به هم ریختن تعادل معده می شود. بنابراین نباید آن را بی رویه مصرف کرد.

و مصرف کمی از رب انار شیرین باعث تنظیم معده ،کیسه صفرا ،رفع اسهال و خستگی جسمی و عصبی از بدن می شود و همچنین کسانی که دارای اسهال شدید هستند می‌توانند رب انار اصل را با دارچین هر سه ساعت یکبار مصرف کنند که باعث رفع اسهال شدید می شوند .

رب انار و میوه انار با خاصیت قبض که دارد کبد، معده و سایر اعضای بدن انسان را تقویت می کند. مانع رسیدن مواد مضر به آنها می شود در ضمن اثر صفرای زیاد بدن کاهش می دهد.

 

رب انار برای سرما خوردگی

 

شایان ذکر می‌باشد که، رب انار برای سرما خوردگی بسیار توصیه می شود. زیرا رب انار شیشه ای ارگانیک با طعم خوشمزه ای که دارد منبع غنی از ویتامین c و انتی اکسیدان می باشد.آنتی اکسیدان ها در اصل به قدرت بیشتر سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند.

همچنین سلول ها را در برابر مضرات آلودگی هوا و پرتوهای مضر ی که ما با آنها در طول شبانه روز برخورد داریم ایمن بسازد. میوه ها میتواند در رفع این سموم بسیار موثر باشد. کارشناسان تغذیه بر این عقیده اند که در تمام محصولاتی که از انار تهیه می‌شود همچنین می‌تواند در پیشگیری از ابتلا به سرما خوردگی بسیار مؤثر باشد.

در واقع انار و رب انار زمانی که حتی حرارت میبیند و پخته می‌شود نیز، آنتی اکسیدان بسیار بالایی برخوردار است.

میوه انار و محصولاتی که از آن بدست می آید. باعث تقویت سیستم دفاعی بدن میشود و همچنین باعث دفع عفونت از بدن و در نتیجه کاهش تب می‌شود.

 

رب انار و نقرس

رب انار خالص شیشه ای در کاهش نقرس موثر است. مصرف رب انار باعث کاهش التهاب در مفاصل و ماهیچه می شود و در نقرس و روماتیسم و مفاصل به علت دارا بودن خاصیت ضد التهابی که دارد در درمان این نوع بیماری کمک بسازی میکند.همچنین مصرف رب انار ترش باعث کاهش وزن میشود.

 

رب انار و کرونا

رب انار ضد کرونا هست.پزشکان تاکید کردن که افرادی مبتلا به کرونا از رب انار استفاده کنند.رب انار مقوی و در تقویت سیستم دفاعی بدن بسیار موثر می باشد.

این ماده غذایی مفید و با ارزش مانند دارو معجزه گر است. به جهت داشتن آنتی اکسیدان،قوی و میزان قابل توجهی ویتامین ث برای مبارزه با انواع ویروس کرونا مفید است. همچنین در افزایش قدرت سیستم دفاعی و ایمنی بدن ،موثر است.بهترین طعم رب انار ، ملس می‌باشد.

 

رب انار و یبوست

 

در مورد این سوال آیا رب انار برای یبوست خوب است؟ باید در جواب گفت که، یکی دیگر از خواص رب انار ارگانیک میتوان به رفع یبوست هم اشاره کرد .اگر بخواهیم. با چند جمله ساده توضیح بدهیم که یبوست چیست باید بگوییم که یبوست داشتن به این معنی هست که شکم سفت شده هست و به سختی کار می کند ،یا به عبارت دیگر حرکات روده خیلی کمتر از حالت عادی و طبیعی شده است. با اینکه یبوست مسئله خیلی جدی نیست،ولی در این دوران فرد احساس ناخوشندی دارد.

 

بنابراین اگر دچار یبوست شده اید، لازم نیست هیچ نگران باشید،با مصرف کمی رب انار به یبوست خود خاتمه بدین ،مصرف رب انار باعث بکار افتادن شکم می شه و در رفع یبوست بسیار موثر هست.

 

رب انار و پارکینسون

رب انار ضد بیماری پارکینسون هست.پارکینسون یکی از بیماری های مرتبط با ساختار عصبی مغز بین افراد میانسال و کهنسال است. این بیماری که در بسیاری از موارد منشاء ژنیتیکی دارد در اغلب موارد به کمک دارو درمان و کنترل میشود. به جز داروهای شیمیایی برخی خوراکی ها هم به درمان پارکینسون یا آلزایمر کمک میکند.مصرف انار می تواند به کاهش علاِئم پارکینسون کمک کند.

جالب است بدانید که انار سرشار از انتی اکسیدان و نیز پلی فنول است. این ها مواردی هستند که در کاهش التهابات سلولهای مغز نقش دارن و البته مانع مانع از کند شدن رشد سلولهای مغزی می شوند.

بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی،علایم بیماری پارکینسون را مربوط بع تغییرات افزایش سن می دانند. به عنوان مثال لرزش را به پیری ،سفت شدن عضلات را به آرتروز، حالت قوز و خمیدگی رابه پوکی استخوان ربط می دهند.

نکته قابل توجه این است که به طور معمول علایم پارکینسون ابتدا در یک سمت بدن پدیدار می شود وبا گذشت زمان به سمت دیگر بدن راه پیدا میکند.با مصرف مواد غذایی مثل رب انار شیشه ای اصفهان میتونید از این بیماری جلوگیری کنید.شما میتونید کالای مورد نظر خودتان را خریداری کنید.

 

قیمت عمده رب انار شیشه ای اصل

رب انار شیشه ای اعلا

سفارش مستقیم از درب کارخانه اصفهان با قیمت مناسب به سراسر ایران امکان پذیر است. رب انار شیشه ای اصل و غلیظ با بریکس ۸۰ ، تولید شده با دستگاه های بزرگ و استرلیزه خالص و بهداشتی می‌باشد. درب ظرف های کاملا پلمپ شده است. و هر شیشه وزن خالص ۳۴۰ گرمی است. رب انار ملس ممتاز با غلظت ۸۰ درصد و مناسب برای بازار ایران و صادارتی می‌باشد.

جهت مشاهده و اطلاعات بیشتر با مشاوره رایگان تلفنی میتوانید ارتباط برقرار نمایید. تا مشاوران ما شما را راهنمایی و مساعدت نمایند.

 

 

۵ پاسخ

  1. سلام
    وقت بخیر
    میوه انار و محصولاتی که از آن بدست می آید. باعث تقویت سیستم دفاعی بدن میشود و همچنین باعث دفع عفونت از بدن و در نتیجه کاهش تب می‌شود.

  2. سلام ، سپاس از مقاله کامل که در سایت قرار دادین، خواص رب انار بسیار زیاد هست. من برای همین هر روز یه قاشق غذاخوری رب انار ملس که در ظرف های شیشه ای هست مصرف میکنم‌.

  3. سلام ، طعم این رب انار شیشه‌ای اصل است و کاملا بو و طعم انار را میتوان حس کرد. وقتی به دستم رسید طعمش فوق العاده عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *