صادارت رب انار صنعتی مرغوب در کارخانه مجهز با تاسیسات و دستگاه های پیشرفته و عظیم است. که با بکارگیری نیروی انسانی متخصص و ماهر اقدام به تولید و تهیه تناژ محصولی با کیفیت و بهداشتی داشته است. صادر کننده این محصول در انواع رب انار شرکتی صادراتی به کشورهای آسیایی شرقی مانند مالزی با بسته بندی مخصوص امکان پذیر است. همچنین صادر کننده سالانه رب انار شرکتی ایرانی در تناژ بالا در کانتینر های حمل و به کشورهای همسایه مانند عراق و ترکیه که خواهان این محصول میباشند، عرضه میشود.

تولید رب انار کارخانه ای

خصوصیات رب انار صادراتی

رب انار شرکتی بریکس 75

رب انار صنعتی غلیظ صادارتی باید دارای خصوصیات ویژه ای باشد. همچنین از نظارت دقیق در تولید و مواد اولیه مرغوب تولید شده باشد. در اینجا بصورت مختصر به تعدادی از مهمترین فاکتور ها برای صادر کردن آن میپردازیم. رعایت این نکات بسیار اساسی و حائز اهمیت است

قیمت عمده رب انار کارخانه ای بریکس ۷۵

کارخانه رب انار صنعتی

قیمت رب انار صنعتی بسته به وزن و غلظت بسته های رب انار متفاوت می باشد. نرخ عمده با قیمت رقابتی و در حدود هر کیلو رب ۱۵۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰ هزارتومان با کیفیت عالی در نظر گرفته می شود. رب انار کارخانه ای بریکس ۷۵ با قیمت عمده رقابتی در بازار های صادراتی بسیار مهم می باشد.

برای اطلاع از آخرین قیمت و تخفیفات ویژه دوره ای میتوانید با راه های ارتباطی در سایت حاضر مراجعه نمایید. و از مشاوره کاملا رایگان و تخصصی جهت صادرات رب انار صنعتی و چگونگی ارسال آن اطلاعات دقیق از مهندسین فروش ،صنایع غذایی و مدیر فروش مجموعه ارتباط کسب کنید.

 

۳ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *