یکی از بهترین چاشنی های غذاهای سنتی ایرانی رب انار ارگانیک است. آیا شما در حین تولید و پخت غذا از چاشنی رب انار صنعتی ملس یا ترش برای خوش طعم نمودن غذا ها استفاده می کنید؟

همانطور که میدانید، رب انار و رب گوجه فرنگی چاشنی موثر با کاربرد فراوان در تهیه غذا های سنتی ما می باشند. رب انار صنعتی و یا خانگی علاوه بر استفاده در غذا ها ، می توان از آن سس انار تولید کرد. و میتوان در کنار غذا هایی مانند اکبر جوجه و غذاهای سنتی و مدرن امروزی مورد استفاده قرار داد. رب انار شرکتی با غلظت های متفاوت و قیمت ارزان در ایران در کارخانه های بسیاری تولید می شود.

رب انار صنعتی

کاربرد اصلی رب انار در چه مکان های بیشتر است؟

رب انار شرکتی سفت

کاربرد فراوان رب انار باعث شده است که تولید این محصول با کیفیت بیشتر و تناژ بالا توسط کارخانجات تولید کننده به بازار مصرف عرضه شود.

با توجه به افزایش جمعیت و ثابت شدن خواص رب انار، تولید رب انار بصورت خانگی و محلی امکان پذیر نیست. بنابراین کارخانجات بزرگ با دستگاههای پیشرفته تولید رب انار ایجاد شده است. امروزه استفاده از این محصول بسیار مفید و اساسی در پخت غذا بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. رب انار به صورت های بسته بندی های مختلفی از جمله فله ایی ( پانزده کیلویی) و بسته بندی شده ( شیشه ای) در بازار خرید و فروش می شود.

کاربرد اصلی رب انار در رستوران ها و مغازه ها یا فروشگاه های عرضه محصولات غذایی و بیمارستان ها و… بسیار حائز اهمیت است.

 

رب انار صنعتی ارگانیک چه تفاوتی با رب انار محلی یا خانگی دارد؟

رب انار ملس ناریسا

رب انار انواع مختلفی دارد و به شکل های گوناگونی پخت و به مصرف میرسد. در مجموع می‌توان آن را به دو دسته تقسیم بندی کرد. آنها عبارتند از، رب انار صنعتی و رب انار خانگی می باشد. رب انار خانگی همان طور که از نام آن پیداست، رب اناری دستی است که در خانه ها ( محلی) و بدون دخالت هیچ گونه روش و دستگاه صنعتی تولید می شود.

رب انار صنعتی به رب اناری میگویند، که در کارخانه های بسیار بزرگ و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن و روش های صنعتی تولید می شود. تفاوت بسیاری ببین این دو محصول وجود دارد. در تولید این محصول از نیروی انسانی بسیاری استفاده می شود. در کارخانه ها میوه انار ابتدا شستشو داده می شود.

سپس با استفاده از دستگاه های آبگیری آب آن صورت گرفته و در دیگ های مخصوصی تحت حرارت بالا قرار می گیرند. تا آب آن تبخیر شود و به غلظت مناسب و مورد نظر خود برسد. سپس رب انار تولید شده بسته بندی می شود. و به بازار مصرف عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *