کارخانه تولیدی ، فروش ویژه ی رب انار صنعتی تازه و بهداشتی در گالن های پانزده و بیست کیلویی عرضه کرده است. رب انار ملس غلیظ با بریکس ۸۵ و ۸۰ قابل مصرف در رستوران ها و آشپزخانه های پخت غذا و بیمارستان ها و کارخانجات تهیه سس انار در تناژ بالا امکان پذیر است. قیمت تولیدی رب انار صنعتی سفت بصورت عمده و همچنین دارای سیب سلامت و پروانه بهره‌برداری کالا بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. کیفیت عالی رب انار شرکتی ممتاز باعث محبوبیت در کشور و صادرات به کشورهای همسایه مانند عراق و سوریه و ترکیه … باعث ارز آوری برای کشور ایران شده است. همچنین نشان افتخار واحد نمونه سال را کیفیت محصولات انواع رب انار و شیره جات را در کارنامه خود دارد.

رب انار صنعتی غلیظ

رب انار صنعتی

رب انار شرکتی پانزده کیلویی

همانطور که میدانید، رب انارهای صنعتی انواع مختلفی دارند. رب انار شل شفاف ( عسلی ) ، رب انار غلظت بالا، رب انار غلظت متوسط. در بعضی از انواع مرغوب آن از آب انار سالم و بهداشتی استفاده می شود. رب انار شرکتی که بنام ارگانیک از آن یاد میشود، از نظر طعم و مزه شبیه به رب انار های خانگی می باشند.

در کارخانه های تولیدی رب انار ، از دستگاه های عظیم و پیشرفته و کاملا بهداشتی استفاده می شود. رب انار لیبل دار با کیفیت در تمامی مراحل از مواد اولیه مرغوب و نیروی انسانی ماهر در نظارت و کنترل مراحل پخت و بسته بندی بهره می‌برد.

رب انار صنعتی ارگانیک تقریبا فرق زیادی با رب انار خانگی ندارند. رب انار صنعتی سفت برای تهیه زیتون پرورده و تهیه سس انار بسیار مناسب است. رب انار های صنعتی نیاز به نگهداری در یخچال ندارد و آنها را به راحتی در جای خشک و خنک می‌توان نگهداری کرد.

رب انار صنعتی خوب باید دارای چند ویژگی باشد که در اینجا به مواردی را ذکر می کنیم:

۱_ رب انار باید تاریخ تولید و تاریخ انقضا باشد

۲_ در برچسب لیبل دارای جدول ارزش غذایی باشد.

۳_ افزودنی های غیر مجاز نداشته باشد.

۴_ رب انار فارغ از هر گونه طعم دهنده و رنگ های خوراکی باشد.

۵_ دارای نشان استاندارد بهداشت درمان باشد.

۶_ دارای بسته های کاملا بهداشتی و استرلیزه باشد.

۷_ رب انار تولید شده از انار های ارگانیک و سالم ایرانی باشد.

و…

قیمت عمده رب انار شرکتی

رب انار ملس غلیظ

فروش انواع مختلف رب انار شرکتی مخصوص صادرات و تناژ با قیمت استثنایی در بسته بندی های جعبه ای شیشه ای،  گالن و بشکه های پیت صادراتی عرضه شده است. نرخ ویژه و کیفیت عالی در تولید رب انار دو شاخصه اصلی در فروش بشمار می آید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *