رب انار یکی از چاشنی های مهم و منحصر به فرد غذاهای سنتی ایرانی است. که می‌توان آن را به عنوان چاشنی و طعم‌دهنده در مراحل پایانی پخت به غذا اضافه کرد. و یا هنگام صرف غذا از آن مثل سس سالاد استفاده کرد. از رب انار در غذاهای مختلفی مانند ماهی شکم پر، مرغ ‌شکم‌ پر، کباب ترش، آش انار، انار بیج، فسنجان و اشکنه، … استفاده می‌شود. سایت پیش رو صادر کننده مستقیم انواع رب انار طبیعی با قیمت استثنایی را برای مصرف‌کنندگان و خریداران عمده فراهم آورده است.

رب انار علاوه بر مزه‌ ترش و دلپذیری که به غذا می‌دهد، خاصیت‌های فراوانی نیز دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد خواص و ویژگی های رب انار ارگانیک که یکی از بهترین رب انار‌های موجود در بازار است، بپردازیم.

رب انار ارگانیک ترش

رب انار طبیعی چیست؟

رب انار طبیعی شیشه ای

 

همانطور که میدانیم ، انواع رب انار از جوشاندن و غلیظ کردن آب انار به دست می‌آید، ولی باید توجه داشت که رب انار طبیعی بدون دخالت هرگونه ماده شیمیایی یا ماده نگهدارنده فرآوری و تولید می شود. یکی دیگر از عوامل مهم در کیفیت رب انار ، انار است.

که از انارهای سالم و گوشتی استفاده شود. حتی در فرآوری و پرورش انارهای اولیه که از آنها رب ساخته می‌شود نیز از مواد شیمیایی (مانند سموم و کودهای صنعتی) استفاده نشده ‌است. جالب است بدانید انار نسبت به خیلی از میوه ها کمتر نیاز به سمپاشی دارد.

به همین دلیل بهتر از رب اناری که دارای نشان سیب سلامت و استاندارد باشد استفاده نماییم.

مواد معدنی و غذایی موجود در رب انار طبیعی دارای مواد زیر است:

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]آهن، منیزیم، منگنز، کربوهیدرات، سدیم، پتاسیم، فیبر، قند، اسید فولیک، پلی فنول، اسید اولایژیک، ویتامین A ،گروه ویتامین B،B1 ،B2 ،B3 ، B6، C، Eو… .[/hwgold-dash]

قیمت رب انار طبیعی بازار

قیمت رب انار خالص

قیمت محصولات طبیعی بازار به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد هر تولید کننده یا فروشنده دلایل خاص خود را برای تعیین قیمت محصولات طبیعی و خالص در بازار را دارد ما نیز همچنین در بازار انار ملس ، قیمت محصولات رب انار طبیعی تولید شده را بنابر قیمت تمام شده محصولات به مشتریان اعلام می‌کنیم.

فروش عمده در گالن های بیست و پانزده کیلویی و بسته بندی صادراتی هم امکان پذیر است. صادرات رب انار ایرانی در کشورهای همسایه مانند عراق و سوریه … از سود آوری زیادی برای تاجران برخوردار است. تامین کننده و بسته بندی صادراتی را با چه کانتینر ها و چه بار کشتی به کشورهای اروپایی را با اطمینان کامل انجام شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *