استان آذربایجان شرقی از مهمترین قطب های صنعت کشور ما است. صنایع غذایی گوناگونی در این استان وجود دارد کارخانه رب انار غلیظ شرکتی تبریز یکی از مهمترین کارخانه های با برند معتبر در خصوص انواع رب انار صنعتی می باشد. همانگونه که این محصول را به صورت عمده در داخل و خارج از کشور صادر می‌کنیم. صادرات رب انار طبیعى کارخانه ای به کشور های همسایه و آسیای شرقی سهم عمده از بازار را به خود اختصاص داده است.

وجود بهترین قیمت رقابتی باعث رشد بیشتر و ارز آوری برای کشور به همراه داشته است. صادرات به عراق یکی از مقاصد رب انار ترش شرکتی ایرانی است. با در دست داشتن بازار با رب انار اصل ایرانی و طرفداران بسیاری را در این کشور به خود اختصاص داده است.

 رب انار شرکتی صادراتی

 

خوصوصیات رب انار سفت صنعتی

رب انار کارخانه ای غلیظ

رب انار غلیظ را میتوان بصورت خانگی و صنعتی تهیه کرد. امروزه با رشد جمعیت و تقاضا وجود کارخانه های تولید رب انار خالص بسیار مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته است.از خصوصیات  یکی دیگر از اقبال عمومی به مصرف رب شرکتی این است. که رب انار سفت محلی از نظر بهداشت دارای معایبی است. شرایط پخت و نگهداری آن باید زیر نظارت اداره بهداشت و درمان قرار گیرد. و در فضای بهداشتی تولید و در ظرف های کاملا بهداشتی و استریل شده قرار گیرد.

رب انار ترش برای طعم دهی به غذا بسیار مناسب است.  این چاشنی خوشمزه و مفید را بعضی افراد برای رژیم لاغری استفاده می‌کنند. زیرا باعث  آب شدن چربی های دور شکم و پهلو می‌باشد. و به علت خواص بیشمار رب انار خالص برای سلامتی در گذشته استفاده های گوناگونی از آن می‌شده است. همچنین در غذاهای سنتی و جدید نیز جایگاه ویژه ای دارد. رب انار غلیظ در تهیه زیتون پرورده یکی از مهمترین مواد اصلی به حساب می‌آید. و طعم و مزه آن بسیار حائز اهمیت است. انواع رب انار غلیظ بصورت سفت و شل با بریکس های مختلف موجود است. و امکان انتخاب راحت را برای همگان فراهم می آورد:

۱_ هر چه مدت زمان حرارت رب انار بیشتر باشد رب سفت تر میشود. از خواص و طعم بیشتری برخوردار است.

۲_ رب انار غلیظ می تواند طعم و لعاب بیشتری به غذا دهد

۳_ به علت غلظت بیشتر مقدار کمتری مصرف می‌شود.

۴_ رب انار غلیظ را میتوان با اضافه کردن آب رقیق کرد و مورد استفاده در سس انار و سالاد قرار داد.

خرید رب انار سفت شرکتی

رب انار سفت بسته بندی

خرید و فروش رب انار شرکتی در فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است. فروش عمده بصورت ویژه و کف قیمت برای همگان فراهم شده است. رب انار غلیظ را میتوان با سفارش نا محدود تولید و به بازار مصرف عرضه داشت.

 

 

۲ پاسخ

  1. راضی بودم خوب بود. البته هنوز امتحان نکردم ولی بنظرم با توجه به قیمت و بسته بندی مناسبی که داشت، خرید رضایت بخشی بود.

  2. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و ادمین عزیز
    این مجموعه بهترین کیفیت را با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد.
    تشکر می کنم از مجموعه عالی تون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *