رب انار از محصولات پرطرفدار در ایران به شمار می آید. زیرا این محصول در بسیاری از غذاهای سنتی ما و یکی از چاشنی های اصلی می باشد. با وجود تقاضای مشتریان برای رب انار غلیظ خانگی ، تولید رب انار صنعتی ارگانیک در تناژ بالا را با دستگاه های بروز در کارخانه رب انار مشهد به بازار مصرف عرضه شده است. فروش با قیمت تولیدی ارزان مقرون بصرفه برای مشتریان با تناژ بالا اماکن پذیر است.

در این مقاله میخواهیم در مورد تشخیص رب انار غلیظ طبیعی از تقلبی را شرح دهیم. زیرا بسیاری از خریداران موقع تهیه با این چالش و سوال مهم سر و کار دارند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

رب انار صنعتی درجه یک در مشهد

 چگونه میتوان رب انار اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

رب انار اصل ارگانیک خانگی

همانطور که میدانید رنگ  رب انار اصل و ظاهر آن بسیار حائز اهمیت است. این امر نیز بستگی به زمان و فرایند پخت رب انار دارد. رب انار خانگی در بعضی از نقاط ایران آن را به رنگ تیره و سیاه می پسندد و در برخی نقاط دیگر رب انار سفت محلی به رنگ قهوه‌ای تیره دارند. به این معنی است که مرغوب و اصل می باشد و زمان تولید آن نیز در رنگ آن تاثیر دارد. و هر چه رب غلیظ تر باشد از نظر کیفیت و طعم مرغوب تر و بهتر است. زمانی که رب را طولانی حرارت میدهند رنگ آن تیره تر و سیاه رنگ میشود.

تفاوت رب انار غلیظ خالص و تقلبی چه از نوع خانگی یا صنعتی آن این است که، رب انار به علت غلظت مناسب در هیچ شرایطی در بیرون از یخچال تا چندین سال فاسد و خراب نمیشود.

همچنین در برخی از رب انار های طبیعی و خالص که بوسیله دستگاههای مکانیزه و بهداشتی تولید می شوند. از رنگ سرخ روشن برخوردار هستند و این بخاطر مدت زمان و حرارت کمی می باشد که رب انار تولید می شود.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]این نکته را بهتر است بدانید که ، رب انار های غلیظ و رقیقی در کارگاهها غیر مجاز و کارخانه ها که بدون نشان استاندارد و بهره‌برداری محصول تولید می شوند که رنگ سیاه و غلظت خوبی ندارند ولی هرگز رب انار طبیعی نیستند.[/hwgold-dash]

اما ساده ترین راه تشخیص رب انار اصل ارگانیک از رب صنعتی و ناخالص و برای مشتریان و خریداران آسان نیست. ولی قیمت بسیار ارزان این محصولات صنعتی می تواند مهر تاییدی بر اصل نبودن رب انار باشد. زیرا قیمت روز انار در بازار بالا هست و برای هر یک کیلو رب انار خالص ، حدودا ۵ کیلو انار ربی نیاز است.

قیمت تمام شده این محصول بسیار بالاتر از قیمت رب انار تقلبی می باشد. برای اطمینان بیشتر بهتر از اماکن و برند های معتبر و سایت های آنها که نشان سیب سلامت و بهداشت دارند تهیه نمایید.

سفارش رب انار خانگی و صنعتی

رب انار سیاه صنعتی

در صورت تمایل برای مشاوره و تهیه ی رب انار غلیظ طبیعی و ارگانیک با ما تماس بگیرید. یا اینکه سفارش رب انار خانگی و صنعتی را در فرم های مندرج در سایت قرار دهید تا ما با شما تماس بگیریم.

سفارش به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *