رب انار یکی از بهترین چاشنی های غذاهای سنتی ایرانی محسوب می‌شود. امروزه با وجود اینکه محصولات شیمیایی باعث شده تا سلامت انسان ها به مخاطره‌آمیز شود، محصولات ارگانیک و طبیعی بسیار حائز اهمیت است. رب انار ملس غلیظ دارای طعم ها و غلظت های متفاوت هستند. که با توجه به نوع مصرف آن مورد استفاده قرار می گیرد.

رب انار ملس غلیظ بیشتر در غذاهای سنتی مانند خورشت فسنجان ، مرغ شکم پر  ماهی شکم پر و بسیاری غذاها اصیل و امروزی کاربرد ویژه‌ای برخوردار است. رب انار طبیعی با قیمت استثنایی برای اولین بار توسط شرکت تولیدی انجام می گیرد. قیمت درب کارخانه برای سفارش مشتریان عمده و صادراتی بسیار مقرون به صرفه است.

رب انار ملس غلیظ ارگانیک یکی از بهترین و مرغوبترین نوع انار تهیه شده و بدون هیچ گونه افزودنی مضر و کاملا خالص تولید میشود. رب انار در ظروف استریل شده و کاملا بهداشتی برای مدت طولانی نگهداری میشود. رب انار ملس سفت تولید شده توسط دستگاه های آبگیری و در محیط کاملا بهداشتی صورت گرفته است. همچنین نشان سیب سلامت و استاندارد را دارا می باشد.

رب انار ملس سفت

تولید کننده انواع رب انار درجه یک غلیظ

رب انار اعلا بافت غلیظ

رب انار ملس غلیظ ارگانیک به عنوان یکی از بهترین چاشنی های غذاهای سنتی ایرانی به شمار می‌رود. طعم ملس یا میخوش از ترکیب انار ترش و شیرین و یا انار ملس تولید میشود. بعد از دانه گیری و جدا کردن پوسته داخلی آن نوبت به آبگیری می‌باشد. هر چه انار گوشتی تر باشد رب انار حاصل از آن غلیظ تر است. انار های سالم و آبدار در کیفیت خروجی رب بسیار حائز اهمیت است. زیرا رب دچار تغییر رنگ و یا کپک زدگی نمیشود. تولید کنندگان انواع رب انار درجه یک بر این امر اهتمام ورزیده اند. که کیفیت روز افزون محصولات خود را بالا برده و درصد رضایت مشتریان خود را فراهم آورند.

بعد از آبگیری انار ها ، آن را در دیگ های بزرگ در محیط بهداشتی و کاملا استریل شده حرارت میدهند. (کارکنان همگی از ماسک و دستکش برای تهیه رب انار استفاده میکنند.) رعایت بهداشت در تولید مواد غذایی بسیار حائز اهمیت است. زیرا سلامت جامعه بستگی به غذای سالم دارد. از این رو بازرسان صنایع غذایی معمولا بصورت دوره ای سرکشی هایی دارند. و همچنین نشان سیب سلامت در رب انار نشانه اطمینان از محصول تولید شده است.

بعد از آنکه دیگ ها را حرارت دادند و در زمان مورد نظر به غلظت مناسب رسید . رب انار ملس غلیظ را کاملا در ظرف های تمیز و استریل شده می‌ریزند و بسته بندی میکنند. بسته بندی ها شامل ، رب انار شیشه ای ۹۰۰ گرمی ، رب انار ۳۰۰ گرمی، رب انار ۱۵ و ۲۰ کیلویی که داخل گالن ها بسته بندی و درب آن نیز پلمپ شده است.

قیمت عمده رب انار سفت اعلا

کارخانه رب انار

با توجه به مرغوبیت بالایی که رب انار ملس اعلا بافت غلیظ آن دارا می‌باشد. قیمت عمده این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. ارائه آن مخصوص صادرات و فروش داخل کشور عرضه شده است. ارسال سریع و راحت به سراسر ایران و یا صادارت به عراق و سوریه و همچنین کشورهای همسایه امکان پذیر است. رب انار ملس غلیظ ، هم بصورت گالنی و بسته بندی های متنوع عرضه شده است. انواع مختلف رب انار طبیعی و باکیفیت اعلا برای رستوران ها و فست فود ها و هتل ها، مراکز تبخ غذا بصورت تناژ روزانه تولید شده و در دسترس خریداران محترم قرار دارد.

کافیست تنها با مشاورین فروش ما در همین سایت ارتباط برقرار نمایید تا آنها شما را گام به گام راهنمایی و هدایت نمایند. همچنین در اختیار داشتن لیست قیمت ها امسال میتوانید مقایسه نرخ بازار داخلی ایران را کاملا بصورت رایگان در شبکه های اجتماعی ما در اختیار داشته باشید.

۵ پاسخ

  1. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و ادمین عزیز
    با تشکر از پاسخگویی خوبتون تشکر از مشاورین درجه یک تون
    من از این سایت خرید کردم همه چیزشون عالی بود مرسی

  2. سلام و درود
    ممنون از کیفیت فوق العاده و طعم بی نظیر که این رب انار داره میتونم یکی از بهترین ها ازش اسم ببرم
    و از همه مهمتر ارگانیک بودن است

  3. سلام. وقت بخیر. خوب هر محصولی که ارگانیک باشه یعنی از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخورداره و طبیعی هست.رب انار غلیظ ارگانیک در غذاهایی مثل فسنجون و مرغ شکم پر و…زیاد استفاده شده و طعم غذا را فوق العاده لذیذ می کند.بخاطر کیفیت خوبی که داره هم داخل و هم در بازار صادراتی سهم خوبی رو به خودش اختصاص داده است.من استفاده کردم و بسیار راضی هستم. ممنون از شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *