بهترین مواد اولیه در طرز تهیه زیتون پرورده درجه یک بسیار حائز اهمیت است. رب انار به عنوان یکی از اصلی ترین موارد در تولید ترشی زیتون با رب انار از مهمترین عوامل خوشمزه تر شدن و طعم دهنده منحصر به فردی می‌باشد. تولید رب انار پرورده ای درجه یک، از دیگر محصولات کارخانه تبریز می‌باشد.آذربایجان شرقی بعنوان یکی از استان های که دارای صنایع تولیدی و مواد غذایی بسیاری را به سراسر کشور و نقش مهمی را در صادرات نیز داشته است.

کارخانه رب انار پرورده ای با ظرفیت بالای پانزده تن تولید در روزانه و هفتگی ارسال دو کانتینر رب انار به کشورهای همسایه را داشته است. در سالهای اخیر توانسته ایم برند معتبری را بعنوان صادر کننده موفق این محصول در کشورهای همسایه و اروپایی داشته باشیم.

عکس زیتون پرورده ایی

راه های تشخیص رب انار خالص از تقلبی چیست؟

رب انار قهوه‌ای زیتون پرورده ایی

را های تشخیص رب انار اصل از تقلبی بسیار حائز اهمیت است. یکی از عواملی که بر قیمت بازار داخلی تاثیر بسزایی دارد وجود دلالان و واسطه‌ هاست. و این امر باعث شده تا نرخ کالا ها رو به افزایش گذاشته است. همچنین وجود کالاهای تقلبی و مصنوعی با قیمت های بسیار نازل نیز یکی از معضلاتی است که آسیب بسیاری به سلامت جامعه میزند. در اینجا به بررسی راه های تشخیص رب انار تقلبی و رب انار اصل میپردازیم.

۱_ رنگ ظاهری رب انار پرورده ای نباید خیلی سیاه رنگ باشد. رب زیتون پرورده، قهوه‌ای رنگ می‌باشد. (البته رنگ بعضی از رب ها بخاطر انار و دانه ها سیاه رنگ است و نباید آن را تقلبی دانست.)

۲_ طعم رب انار پرورده ای نباید به تلخی بزند. طعم شاخصه مهمی در مزه نهایی رب انار زیتون پرورده به شمار می آید. طعم ملس و ترش یکی از بهترین راه برای خوش طعم بودن ترشی زیتون پرورده ایی می‌باشد.

۳_ قیمت بسیار ارزان رب انار یکی از راه هایی است که باید به اصل بودن رب انار شک کرد. برای تهیه هر یک کیلو رب انار حدود ۵ کیلو انار نیاز است. رب انار ارگانیک قیمت آن باید در همین حدود و کمی بالاتر باشد.

۴_ رب انار پرورده ای را بهتر است از برند معروف و معتبر تهیه نمایید. همچنین آنالیز محصول و نشان سیب سلامت روی لیبل محصول بسیار حائز اهمیت است.

خرید بهترین رب انار ملس

خرید رب انار زیتون پرورده

فروش عمده رب انار در همین سایت فروشگاه اینترنتی محصولات انار و مشتقات آن، با مراجعه به راه های ارتباطی و درج سفارش امکان پذیر است. خرید مطمئن و آسان بهترین رب انار ملس برای خریداران یکی از مهمترین دغدغه های آنان می‌باشد. رب انار زیتون پرورده ای برای تولید کنندگان این محصول بصورت فله ای به فروش می رسد.

 

۳ پاسخ

  1. با سلام و خدا قوت مطالب سایت خیلی آموزنده و مفید بودند ممنون از زحماتتون.لطفا در مورد اینکه چطور میتونیم محصول رو سفارش بدیم توضیح بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *