انار دانه سرخ، از محصولات صادراتی کشور ماست که به دلیل داشتن طعم بی‌نظیر و ترکیبات معدنی و آنتی اکسیدانی به عنوان یک میوه درمانی شناخته می‌شود و در سطح انبوه به کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می‌شود. برای سفارش خرید انار دانه سرخ، می‌توان به روش‌های مختلف اقدام نمود. برترین و آسان‌ترین روش برای خرید انار مرغوب، ثبت سفارش اینترنتی این محصول از طریق بازار پخش و فروش بدون واسطه انار است.

سفارش خرید انار دانه سرخ

کاهش عفونت های دهانی با مصرف انار

کاهش عفونت های دهانی با مصرف انار

انار صدها سال است که به دلیل مزایای متعدد سلامتی از جمله فعالیت ضد میکروبی شناخته شده است. افزایش باکتری‌های مقاوم به دارو در دهه اخیر و احتمال شیوع گسترده ویروس‌های جهانی مانند ویروس کرونا، نیاز به گزینه‌های درمانی ارگانیک برای پیشگیری و درمان بیماری‌های ناشی از این باکتری‌ها و ویروس‌ها را ایجاب می‌کند.

تحقیقات علمی نشان می‌دهد که انار و عصاره آن به دلیل قدرت در برابر طیف وسیعی از عوامل بیماری‌زا باکتریایی و ویروسی، بهترین داروی طبیعی در درمان عفونت‌های مختلف مانند عفونت دهانی است. تقریباً هر قسمت از گیاه انار از جمله آب میوه، پوست، شکوفه، دانه، گل و پوست انار از نظر فعالیت‌های ضد میکروبی مورد آزمایش و آنالیز قرار گرفته است و اثرات قوی ضد باکتری و ضد عفونت این میوه بر اساس این پژوهش‌ها تایید شده است.

به صورت ویژه، مطالعات نقش عصاره انار را در کاهش و پیشگیری از باکتری‌های بیماری زا دندانپزشکی و کاهش خطر پلاک، عفونت و التهاب لثه و بیماری‌های پریودنتال نشان می‌دهد. بسیاری از این مطالعات آزمایشات بالینی بر روی انسان است که نشان می‌دهد که تمام غلظت‌های عصاره انار دارای فعالیت ضد باکتریایی است و در کنترل چسبندگی باکتری‌های مختلف در حفره دهان مفید است.

توزیع مستقیم انار دانه سرخ

توزیع مستقیم انار دانه سرخ

توزیع مستقیم انار صادراتی دانه سرخ، این امکان را برای فعالان حوزه تولید فرآورده‌های انار مانند رب و سس انار و صادرکنندگان ایران مهیا نموده است تا با صرف کمترین زمان و هزینه، انار درجه یک ایرانی را با قیمت استثنایی و در حجم کلی و عمده خریداری نمایند. این مجموعه ضمن ارتباط با برترین تولید کننده انار کشور، تازه‌ترین تولیدات سال را بدون واسطه دلالان ارائه می‌کند و علاوه بر نرخ ارزان، امکان دریافت مشاوره برای خرید محموله‌های انبوه را ایجاد کرده است.

انار صادراتی ایران علاوه بر توزیع و پخش در بازار داخلی، به دلیل کیفیت بالا، به کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود. در سال‌های اخیر و به دلیل تحریم‌های اقتصادی و کاهش قابل توجه صادرات نفتی، شاهد افزایش صادرات انواع میوه مرغوب ایران به کشورهای مختلف بوده‌ایم. انار عمده‌ترین میوه‌ای است که به صورت گسترده صادر می‌شود و توانسته است ارزآوری خوبی را برای کشور به همراه آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *