فروشگاه اینترنتی عرضه انواع رب انار ارگانیک و بهداشتی بصورت کاملا طبیعی و خالص تهیه و توزیع شده است. تولید رب انار خانگی هرساله همزمان با کشت انار تازه در ساوه بصورت عمده تولید میشود. برداشت انار ملس و ترش در فصل پاییز و اواخر آبان ماه آغاز میشود. متنوع ترین رب ها و بهترین قیمت ها را میتوان در کارخانه رب انار ساوه و عرضه مستقیم آن سایت تخصصی معتبر ما بصورت آنلاین سفارش و خریداری نمایید. رب انار رقیق در بریکس های ۷۲الی۷۵ تولید و ارائه میشود.

یکی از محصولات مهم و پرطرفدار در داخل ایران و همچنین بازارهای صادراتی می‌باشد. رب انار عسلی شفاف یکی از بهترین چاشنی ها در غذاهای سنتی ایرانی است. همچنین برای تهیه سس انار در رستوران ها و محل طبخ غذا غذاهای اکبر جوجه و کباب و سالاد ها مورد استفاده قرار می گیرد. رب انار ساوه داری غلظت زیاد است.

رب انار شل کشدار خانگی

 

برای رقیق کردن رب انار چه باید کرد؟

رب انار شل شفاف شرکتی

طرز تهیه رب انار خانگی در تمام نقاط کشور یکسان است. زمانیکه باد میزان پاییزی به میوه انار میخورد. زمان چیدن آن از درخت فرا می‌رسد. ساوه یکی از مهمترین شهرهای ایران است که دارای تنوع بسیار در این محصول می‌باشد. انار دانه سیاه ساوه و انار یاقوتی دانه درشت از پرطرفدارترین نوع انار در کشور می‌باشد. از ضروریات یک رب باکیفیت انار سالم و آبدار می‌باشد. آب انار و مشتقات این میوه مثل کنستانتره انار ، لواشک انار و ناردان حتی پوست و دانه انار از جمله محصولاتی است که در صنعت تولید و بسته‌بندی به شمار می آید.

پخت رب انار رقیق محلی در شهر ساوه یکی از کارهای باغداران و کشاورزان این خطه به شمار می‌رود. هکتار ها پهناور در این منطقه پوشیده از درخت انار در ارقام مختلف می‌باشد.

طرز تهیه رب انار رقیق خانگی به این صورت است که، انار ملس و ترش را بعد شستن و دانه کردن ، آب آنرا به وسیله فشار یا دستگاه آبگیری انار خارج میکنند. البته این مرحله به صورت های مختلفی انجام میگیرد. گاهی انار را حرارت میدهند و می پزند. بعد آن را از صافی با فشار دست خارج میکنند. تا دانه انار ها جدا شود. سپس آب انار بدست آمده را در حرارت یکنواخت به مدت ۶ ساعت می‌پزند. در این مرحله برای رقیق شدن رب انار به میزانی که آب انار کمی دارای غلظت لازم می‌باشد. از حرارت دادن بیشتر خودداری می‌کنند. زیرا باعث سفت شدن رب انار میشود. حرارت بیش از حد معمول باعث تغییر رنگ رب انار و به سیاه شدن آن می انجامد.

شاید این سوال در ذهن شما هم نقش بسته باشد که رب انار غلیظ را چگونه رقیق کنیم؟ در بعضی غذاها اصیل ایرانی از رب انار عسلی شفاف استفاده می شود. مانند سس انار که از رب انار رقیق به دست می‌آید. اما رب انار غلیظ را میتوان با اضافه کردن آب جوش و حرارت دادن دوباره آن را رقیق کرد.

فروش ویژه رب انار شل ساوه

 

قیمت تولیدی ارزان مقرون به صرفه یکی از عوامل اصلی برای خریداران عمده به شمار می‌رود. تولید کنندگان رب انار رقیق محلی و صنعتی در شهر ساوه این محصول را با قیمت استثنایی به سراسر ایران عرضه کرده است. فروش اینترنتی و هم حضوری فعال با نیروهای مجرب نظارت بر تولید رب انار درجه یک با سطح کیفی بالا باعث شده تا محصولی مطمئن را خریداری نمایید. سایت ما این امکان را به مشتریان میدهد تا با مشاهده و مقایسه قیمت ها ارزانترین قیمت را در بازار بدست آورند.

کارخانه رب انار ساوه یکی از بهترین کیفیت های موجود در بازار رقابتی ایران و همچنین صادارت آن فراهم آورده است. شما میتوانید با مشاوران باتجربه و مهندسین صنایع غذایی در خصوص نوع رب انار بصورت رایگان ارتباط برقرار نمایید مشاور فروش لیست قیمت ها و بسته بندی آن در هر محصول را بازگو میکند. که به راحتی بصورت آنلاین میزان سفارش هر کدام را مشخص کنید.همچنین به شما کمک خواهند کرد که بهترین محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 

۲ پاسخ

  1. از هر لحاظ خوب بود توصیه میکنم امتحان کنید. بسته بندی خوب، کیفیت عالی و قیمت مناسب این محصول اونو از بقیه برندها جدا میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *