فروش عمده انواع مختلف شیره جات بصورت مستقیم با نرخ مصوب تعیین شده است. در بین شیره ها، شیره خرما اصل از مقبولیت و محبوبیت زیادی برخوردار است. شیره خرما طبیعی به عنوان یکی از بهترین محصولات مهم در مواد اولیه در صنایع غذایی به شمار می‌آید. که بخاطر طعم بینظیر آن و خواص بیشماری مورد توجه قرار گرفته است. عرضه مستقیم انواع شیره خرما اصل ، شیره انجیر ، شیره انگور و شیره توت بصورت ترکیبی، سه شیره و چهار شیره تولید و به بازار مصرف عرضه شده است. قیمت تولیدی شیره خرما اصل باکیفیت عالی و بسیار ارزان بصورت عمده و خرده به فروش می رسد.

بهترین شیره خرما اصل

راه های تشخیص شیره خرما اصل

شیره خرما طبیعی غلیظ

شیره خرما بسیار مغذی و انرژی زا بوده و علاوه بر طعم دلنشین، خواص فوق العاده ای هم برای بدن انسان دارد. تهیه و تشخیص شیره خرما اصل بسیار حائز اهمیت است. برخی از شرکت هایی که در زمینه تولید این نوع شیره ها فعالیت دارند متاسفانه بنا به دلایلی از مواد بی کیفیت و نامرغوب در تهیه آن استفاده می کنند. که همین موضوع باعث می شود شیره خریداری شده نه تنها خواص لازم را نداشته باشد بلکه عوارض متعددی را نیز شامل حال بدن انسان نماید. بدین ترتیب بهتر است بدانید راه های تشخیص شیره خرما طبیعی از تقلبی و طرز تهیه آن به چه صورت است.

۱_طعم: طعم شیرین خرما اصل به گونه ای است که اگر آن را به تنهایی مصرف کنید شیرینی زیاد آن را احساس خواهید کرد.

۲_غلظت: شیره اصل معمولاً غلظت مناسب دارد. نه خیلی رقیق است نه خیلی غلظتش سفت است.

۳_ رنگ: شیره طبیعی رنگ قهوه‌ای روشن و شفافی دارد. رنگ یکی از فاکتورهای مهم در تشخیص شیره خرما اصل به شمار می‌رود.

۴_ ته نشین بودن: شیره اصل اگر مدتی استفاده نشود ته نشین می شود. و مواد در ته ظرف باقی میماند.

قیمت شیره خرما طبیعی

شیره خرما با قیمت استثنایی

یکی از مهمترین عوامل در خرید هر کالا نرخ آن است. برای تناژ بالا و صادارت قیمت مناسب همراه با کیفیت عالی بسیار حائز اهمیت است. قیمت مواد اولیه رابطه مستقیم در تولیدات و صنایع تولیدی بشمار می رود. هر چه کیفیت مواد اولیه بیشتر باشد به طبع قیمت بیشتری برای آن درنظر گرفته میشود. شیره خرما درجه یک با قیمت استثنایی فقط در فروشگاه های تخصصی بصورت مستقیم عرضه شده است.شیره خرما طبیعی و اصل را تنها از فروشگاه معتبر عرضه این محصول میتوان خریداری کرد. برای اطلاع بیشتر از چگونگی سفارش و قیمت استثنایی فقط کافیست با مشاور فروش شرکت در سایت حاضر ارتباط برقرار کنید. تا شما را گام به گام راهنمایی و مشارکت در خریدی هوشمندانه و مطمئن هدایت نمایند.

 

۱۰ پاسخ

  1. سلام
    شیره خرما برای از بین بردن ضعف وکم خونی خیلی کاربرد داره. دوستانی که کم خونی دارند این محصول را در برنامه غذایی خود قرار دهند

  2. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و ادمین عزیز
    لطفا میشه در مورد قیمت ها بیشتر توضیح بدین من میخام خرید کنم ولی خوب از قیمت ها بی خبرم
    لطفا قیمت محصولات را بهمون بگین

  3. سلام وقت خوش
    ممنون از کیفیت فوق العاده شیره خرما که کیفیت توی طعم و غلظت فوق العاده
    میخواستم بدونم غیر شیره خرما چه محصولات دیگه دارید ؟

  4. سلام. وقت بخیر. شیره خرمای اصل رو روش تشخیصش رو فرمودید ،که بسیار اموزنده بود. پس شیره خرمای اصل ،شیرینی قابل ملاحظه ای داره و نه خیلی غلیظه و نه خیلی رقیق. خوب بهتره که این محصولو از مراکز مطمئن مثل سایت هایی که این محصول را معرفی می کنند ،تهیه کنیم که مقرون بصرفه تر هم می باشد.ممنون بخاطر اطلاعات خوبی که در اختیار همه قرار می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *