فصل برداشت انار از منطقه حیات وحش میانکاله انجام شده است. برداشت و فروش انبوه انار ترش، در حدود 12 هزار هکتار از منطقه میانکاله آغاز شد. برداشت انار به مدت دو هفته ادامه دارد و پیش بینی می شود بین 2 تا 3 هزار تن انار ترش وحشی از این منطقه برداشت شود. از این انار برای کارخانه های تولید رب انار ارگانیک استفاده می شود.

از انار ترش را می توان از طریق نمایندگی فروش انار تهیه نمود. و از آن برای تهیه رب انار و لواشک استفاده کرد‌. برای سفارش و خرید عمده انار ترش وحشی با راه های ارتباطی در سایت ناریسا تماس بگیرید.

انار سیاه وحشی

درخت انار ترش وحشی

انار وحشی جنگلی

در منطقه جنگلی شهرستان بهشهر در شرق مازندران درخت انار وحشی به صورت انبوه رشد میکند. این میوه خاص همین منطقه مرطوب جنگلی می‌باشد. و درخت انار ترش کاملا ارگانیک بدون هیچ سم و کودی بصورت طبیعی به وجود آمده است.

میتوان گفت که شبه جزیره میانکاله با وسعت 68 هزارهکتار از تالاب های مهم جهانی است که بیش از یک پنجم این وسعت به رویش درختان وحشی انار ترش تعلق دارد. عنوان بزرگ ترین جنگل انار خاورمیانه می‌باشد. انار وحشی دارای خواص درمانی بسیاری دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

 

خواص انار وحشی

درخت انار ترش وحشی

انار میانکاله با توجه به ارگانیک بودن آن مشتریان زیادی برخوردار است. در اینجا این سوال که انار ترش چه خاصیتی دارد؟ به پاسخ مختصری درباره آن می‌پردازیم. از نظر طب سنتی ، انار به علت سردی برای افرادی که دارای فشار خون بالا هستند بسیار مفید است. مصرف بیش از حد انار ترش برای معده مضر می باشد. بخاطر طعم خاص و منحصر به فرد انار ترش وحشی ، اعتدال در مصرف آن را باید به خاطر داشته باشیم.

انار و رب انار ترش دارای طبع سرد و اعتدالی بوده و همچنین می‌تواند به کاهش صفرا کمک کند از طرفی مصرف بیش از حد آن موجب یبوست خواهد شد. بنابراین از مصرف بیش حد آن خود داری شود.

 

 انار ترش و فشار خون

همانطور که میدانید انار میوه بهشتی و محبوبیت زیادی دارد. برای افرادی که فشار خون بالا دارند توصیه پزشکان متخصص است. که به خوردن انار ترش را در لیست غذایی روزانه خود بگنجانند. انار ترش وحشی از بروز علائم فشار خون جلوگیری میکند. باعث تصفیه خون انسان می‌شود.

 

انار ترش در دیابت

جالب است بدانید که انار میوه ای مفید است که می تواند به مدیریت بسیاری از بیماری هایی که با دیابت مرتبط هستند نیز کمک کند. کارشناسان و پزشکان طب ادعا کرده اند که دانه های انار ممکن است بتوانند به بهبود حساسیت به انسولین کمک کنند.

 

انار ترش در بارداری

انار میوه ای است که هر چه به شیرینی نزدیک شود اعتدال آن بیشتر است. بهتر است در دوران بارداری از تمام گونه های انار استفاده شود. اگر برای فرد مشکلی ایجاد نمی‌کند خوردن انار ترش مانعی ندارد. مصرف انار ترش یا انار شیرین در بارداری باعث زیباتر شدن چهره نوزاد خواهد شد.

 

رب انار ترش

رب انار ترش طبع سرد دارد و این روش ها برای کاهش تهوع در دوران بارداری بسیار مفید است.

 

انار وحشی قیمتش چنده؟

انار ترش وحشی جنگلی

منطقه جنگلی مازندران در ایران به علت مساعد بودن شرایط جوی به صورت انبوه درخت انار ترش وحشی رشد کرده است. چیدن انار ترش آغاز شده است‌‌. قیمت بسیار پایین این انار به علت حذف واسطه ها و هزینه های پایین جانبی آن ، مقرون به صرفه است. برای کارخانه تولید کننده رب انار ترش و عرضه مستقیم صورت می‌پذیرد.

 

شما مشتریان عزیز می توانید بهترین انار ترش وحشی را با قیمت بسیار ارزانی را از طریق همین سایت ثبت سفارش کنید و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. ارسال با باربری با قیمت استثنایی امکان پذیر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *