کنسانتره انار یکی از انواع محصولات و پرفروش به شمار می آید. کارخانه ما تولید کننده و عرضه کننده عمده این فراورده مهم در کنستانتره انار طبیعی می باشیم. فروش این محصول در تمامی نقاط ایران و کشورهای آسیای میانه و شرقی بازار بسیار خوبی دارد. کنستانتره انار از آب انار تازه و ارگانیک تهیه و در شرایط استاندارد کارخانه ای تغلیظ شده و بریکس آن به ۶۵درصد می رسد. تولید کنستانتره انار در ایران با قیمت مصوب اعلام شده است. قیمت استثنایی کنستاتره انار اصل و نرخ روز محاسبه و به بازار مصرف عرضه میشود.

کنسانتره مرغوب انار شیراز

کنستانتره انار چیست؟

عصاره میوه کنستاتره انار

همانطور که از نام این محصول بارز است، کنسانتره انار از عصاره میوه انار به دست می آید. انار میوه ای است که در آب و هوای اکثر نقاط ایران سازگاری دارد. این محصول به علت اینکه کمتر نیاز به کود و سم پاشی می باشد ارگانیک به حساب می آید. صادرات انار و حتی نهال آن نیز در کشورهای مختلف امکان پذیر است. پتانسیل و ظرفیت مناسب کنسانتره انار خالص بسیار بالا است. زیرا انواع انار با طعم ها و ارقام مختلف به میزان قابل توجهی در ایران کشت میشود.

صنعت کنساتره انار از جایی تولید شد که این احساس نیاز به محصولی با خواص انار و ماندگاری بالا در انسان به وجود آمد. زیرا برای جلوگیری از دور ریز این میوه و حفظ خواص انار ، تولید آن مانند هر میوه تازه دیگر دچار خرابی نشود. این صنعت فرآوری انار و تولید مشتقات انار در نقاط مختلف ایران تاسیس شد.

همانطور که میدانید، برای تولید انواع نوشیدنی ها و نوشابه ها بر پایه کنسانتره می‌باشد. تولید صنعتی آبمیوه ها همه با وجود کنسانتره انجام می شود. فرایند خط تولید کنستانتره انار با متد مدرن امروزی و دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد. همچنین تحت کنترل و بازرسی بهداشتی و مهندسین صنایع غذایی و با آزمایشات مختلف آنالیز شده و تولید می‌شود. بسته بندی محصول نیز بصورت بهداشتی و پلمپ شده مناسب برای ارائه به بازار های داخلی و بین المللی می باشد.

تولید کننده کنسانتره انار

تولیدی کنسانتره انار کارخانه ای

کارخانه تولید کننده فرآورده های انار  اقدام به تولید کنسانتره انار با ارقام سالم بهترین انار مرغوب شیراز کرده است. فروش عمده انواع مختلف کنسانتره با بریکس ۶۵ آماده خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. جهت سفارش کالا و نرخ روز  با مشاوره فروش شرکت ناریسا در تماس باشید. و از آخرین قیمت محصولات وخدمات پس از فروش و چگونگی سفارش ارسال آن اطلاع حاصل نمایید.

یک پاسخ

  1. سلام و عرض ادب خدمت شما و شرکت ناریسا که این محصول ارگانیک و مرغوب رو در اختیار مردم قرار می دهند.بله،اگر کنسانتره ها ارگانیک نباشند ،از ارزش غذایی انها کم و در نتیجه خریداران کمی پیدا خواهد کرد.ممنون از شرکت سارینا بخاطر این محصول ارگانیک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *