خرید و فروش عمده شیره انجیر در بازار ایران بدست بازرگانان و تاجرانی که به صورت تخصصی در زمینه انواع شیره جات فعالیت می کنند می باشد. قیمت تولیدی کیفیت در تولید شیره انجیر اعلا صادراتی یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت این محصول است. پس تجاری که در این حیطه کار می کنند در این تلاش اند تا قیمتی را که در خرید و فروش ارائه می شود با کیفیت تولید بسیار مناسب باشد. میوه انجیر آب زیادی ندارد، بنابراین فرآیند تهیه شیره ی آن بسیار زمان بر است.

شیره انجیر اعلا کشدار یکی از بهترین و پرفروشترین شیره های موجود در بازار ایران می‌باشد. میوه انجیر یکی از مغذی ترین مواد ارگانیک موجود در طبیعت است. انجیر در نواحی مختلف ایران کشت می شود. و شیره کشی این محصول هم به صورت سنتی و هم صنعتی و کارخانه‌ای می‌باشد. خرید و فروش عمده شیره انگور و شیره انجیر بدست فروشندگان و تاجران بصورت تخصصی در پخش و صادرات که در این زمینه کار میکنند می باشد.

شیره انجیر اعلا فله ای

شیره انجیر چیست؟

شیره انجیر صادراتی

انجیر یکی از میوه ها پر فایده‌ای است که اسم آن نیز در کتاب مقدس مسلمانان، قرآن کریم نیز آمده است. این میوه به علت خاصیت درمانی برای کم خونی و تقویت سیستم گوارش بسیار مورد توجه در طب سنتی ایرانی قرار دارد.

در این مقاله میخواهیم به چندین سوال رایج در خصوص خواص شیره انجیر بپردازیم:

آیا شیره انجیر قند دارد؟ آیا شیره انجیر اعلا برای آبستن خوب است؟آیا شیره انجیر چاق کننده است؟ آیا شیره انجیر برای کم خونی مفید است؟و سوالاتی از این دست بپردازیم.

 

فواید انجیر و شیره آن؛

شیره انجیر صنعتی

همانطور که در تحقیقات به اثبات رسیده است، انجیر یکی از غنی‌ترین منابع گیاهی و بهترین انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است، ازجمله:

ویتامین A، ویتامین C، ویتامین K، ویتامین‌های گروه B، پتاسیم، منیزیم، زینک، مس، منگنز و آهن.

مواد معدنی و ویتامین‌های سرشار موجود در انجیر، و همچنین شیره آن به تنهایی یک دلیل عالی برای گنجاندن آن در رژیم غذایی روزانه تان است. ازجمله خواص شیره انجیر اعلا تازه می‌توان به موارد زیر را برشمرد:

شیره انجیر اعلا ، مفید برای کاهش فشارخون است. یکی از بیماری های امروزه فشار خون بالا می‌باشد که میتوان با یک رژیم غذایی مناسب آن را بهبود و درمان کرد. بنابراین مصرف شیره انجیر منبع خوب پتاسیم است که پتاسیم، عنصری است که برای کنترل فشارخون به کار می‌رود.

 

آیا شیره انجیر باعث افزایش تراکم استخوان میشود؟

شیره خالص انجیر درجه یک طبیعی

جالب است بدانید که میوه انجیر دارای مقدار زیادی کلسیم می‌باشد. کلسیم موجود در انجیر به همان اندازه کلسیم موجود در شیر می‌باشد. کلسیم، به‌عنوان بالابرنده تراکم استخوان شناخته‌شده است.

بنابراین انجیر و شیره آن یکی از بهترین‌ها برای افزایش تراکم استخوان می‌باشد و از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند. شیره انجیر اعلا و طبیعی بسیار مفید و ارزشمند است.

 

آیا باعث چاقی و تقویت بدن ضعف عضلات انسان می شود؟

شیره انجیر صنعتی ملس

بهتر است بدانید که مطالعات نشان داده است که افرادی که روزانه ۳ عدد یا بیشتر میوه مصرف می‌کنند، ضعف و انحطاط عضلانی کمتری دارند. همچنین شیره انجیر برای ورزشکاران بسیار پر انرژی و مفید است. سه مورد دیگر را در اینجا از خواص انجیر و شیره آن بر می‌شماریم؛

۱_ انجیر منبع خوبی از منیزیم نیز می‌باشد.

۲_ ملین و ضد یبوست است.

۳_ به بهبود سرفه و نفس کشیدن راحت کمک می‌کند.

۴_تشنگی را از بین می‌برد. تمامی این خواص در شیره انجیر نیز موجود است.

 

آیا شیره انجیر قند دارد؟

شیره انجیر بسته بندی صادراتی

در انجیر مقداری قند وجود دارد. که قند طبیعی به شمار میآید و این قند برای انسان مضر نیست. همچنین انجیر بهترین منبع ویتامین B6 می‌باشد. انجیر برای افراد دارای کلسترول بالا و اسید اوریک اسید بالا، بسیار مفید است.

در جواب این سوال که آیا انجیر و شیره انجیر اعلا چاق کننده است؟ میتوان گفت بله. اگر بصورت مداوم برای افراد یا کودکانی که دچار لاغری هستند مورد مصرف قرار گیرد ، میتواند مشکل لاغری و ضعف آنها را برطرف نماید.

شیره انجیر اعلا به‌عنوان دارویی مفید برای تولید انرژی و قوی شدن به کار می‌رود. از سرطان روده جلوگیری می‌کند. و جلوی رشد سلول‌های سرطانی را می‌گیرد.

از ویتامین های آن میتوان به امگا ۳ و امگا ۶ اشاره کرد که در کمتر میوه ای موجود است. برای سیستم اعصاب، مغز و قلب بسیار مفید و کاربردی می‌باشد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]جالب است بدانید که انجیر برای بهبود و درمان بسیاری از بیماری ها مفید است. از جمله آن می‌توان به سردرد، دندان‌درد، تهوع، تب، نقرس، گوش‌درد، سوختگی، معده درد، ورم چرکی (آبسه)، بیماری‌های ریوی و حتی بیماری‌های مقاربتی مفید است.[/hwgold-dash]

از خواص انجیر میتوان در تمامی سال بهره برد. در زمانی که فصل انجیر به پایان می سد. از انجیر خشک یا شیره انجیر میتوان استفاده کرد. و از فواید بینظیر آن بهره برد.

 

فروش اینترنتی شیره انجیر بصورت عمده و جزئی

شیره انجیر مرغوب و کشدار

قیمت تولیدی شیره انجیر مرغوب در مقایسه با انواع آن و مغازه ها و فروشگاه ها بسیار مقرون به صرفه است. فروش اینترنتی این محصول هم بصورت سفارش عمده و جزئی امکان پذیر است. قیمت ارزان و کیفیت بالا شیره انجیر اعلا خالص باعث شده تا مشتریان بسیاری خواهان این ترکیب فوق العاده شوند. شیره انجیر هم دانه دار و هم بی دانه موجود می‌باشد. و بنا بر درخواست مشتری عرضه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *