شیره انجیر یکی از مغذی ترین مواد غذایی در طبیعت به شمار می‌رود. کیفیت و غلظت در تولید شیره انجیر یکی از عوامل بسیار تأثیر گذار در قیمت تمام شده این محصول است. فروشندگان عمده که در این حیطه کار می کنند در این میکوشند . تا قیمتی در رقابت بازار و خرید و فروش ارائه دهند که با کیفیت تولید بسیار ارزان تر باشد. شیره انجیر در تهران بصورت فله ای در گالن های پانزده و بیست کیلویی موجود است.

اما در سال های اخیر به دلیل نوسانات قیمت در بازار هیچگاه نمیتوان به ثبات دقیق دست یافت. با گران شدن مواد اولیه قیمت تمام شده محصول گاهی بیشتر میشود. که برای تولید کننده و کارخانجات با مشکلات عدیده ای مواجه میشوند.

شیره انجیر فله ای

اطلاعاتی در مورد تولید شیره انجیر سیاه

شیره انجیر بسته بندی صادراتی

همانطور که میدانید ، میوه انجیر آب زیادی ندارد، بنابراین فرآیند تهیه شیره ی آن بسیار زمان بر و طولانی مدت است.

یکی از مواد اولیه اصلی تهیه شیره از ، انجیر سیاه می‌باشد . که این محصول یکی از انواع شیرین وآبدار این نوع میوه است. که بیشتر نواحی غرب و جنوب غربی ایران به فراوانی یافت می شود. کیفیت بالای انجیر سیاه در این مناطق نسبت به سایر نقاط ایران ، سبب تولید شیره ایی مرغوب شود.

بنابراین افراد و تولیدی های شیره در کشور که در این زمینه سر رشته خوبی دارند برای موفقیت بیشتر در این عرصه مواد اولیه را از مناطقی که انجیر ارزان تر را بصورت عمده خریداری نمایند. مکان های عرضه تره بار و عمده فروشی های مکان مناسبی برای تهیه میوه ایی درجه یک و مرغوب است.

فروش اینترنتی انواع شیره

شیره انجیر مرغوب و کشدار

امروزه تولید کننده گان انواع شیره برای جلوگیری از سود جویی های و بالا رفتن قیمت ها سعی نموده وب سایت های رسمی را ایجاد نمایند. فروش اینترنتی این محصول هم بصورت جزیی و عمده امکان پذیر است.

همانطور که میدانید ، روش اینترنتی مزایای بسیار دارد . از جمله اینکه ما، محصول مورد نظر را بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده دریافت می نمایم. همچنین کارشناسان و متخصصان بصورت آنلاین تمامی اطلاعات لازم در مورد محصول را در اختیار کاربران قرار می دهند. قیمت شیره انجیر شرکتی بسیار مناسب و با کیفیت عالی با نشان استاندارد و سیب سلامت در دسترس خریداران محترم قرار گرفته است.

البته علاوه بر موارد گفته شده تخفیفات ویژه ای در اکثر موارد دارند. و همچنین ارسال رایگان کالا به مکان خواسته شده از ویژگی های مهم این گونه داد و ستد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *