یکی از بهترین مراکز عرضه رب انار شهر ساوه می‌باشد. این شهر بخاطر موقعیت استراتژیک عالی برای کشت انار ملس بسیار مناسب است. از گذشته تا کنون بیش از هزاران هکتار باغات سرسبز ساوه زیر کشت این محصول می‌باشند. آمار تناژ هر ساله در تولید رب انار ساوه با بهترین کیفیت در رتبه ممتاز این محصول در کشور و صادرات آن نیز به شمار می رود. و تولید سالانه به افزایش گذاشته است.

افرادی که طعم انار ساوه را چشیده باشند تفاوت ویژه آن را با سایر انار نقاط مختلف ایران به درستی درک کرده‌اند. بخاطر طعم ملس و آبدار بودن انار این منطقه ، کارخانه های متعدد در زمینه تولید رب انار مشغول به فعالیت هستند. مشتقات گوناگون انار نیز با تنوع بسیار در کارخانه ها تولید و بسته‌بندی شده و به بازار مصرف عرضه شده است.

قیمت رب انار ساوه به عنوان یکی از بهترین محصولات در ایران بسیار مناسب است. رب انار ملس غلیظ ارگانیک با قیمت استثنایی، مستقیم از درب کارخانه برای سفارش مشتریان عزیز ارائه شده است.

رب انار ساوه غلیظ

ویژگی های منحصر به فرد رب انار خالص

رب انار ترش با کیفیت عالی

رب انار غلیظ بستگی مقدار مصرف انار و حرارت دادن آن دارد. هر چه زمان طولانی تر آب انار را حرارت دهیم رب بدست آمده دارای غلظت بیشتری میشود. از ویژگی های انار ساوه ‌که نوع خاص این خطه می‌باشد. مناسب برای پخت رب می‌باشد. این نوع انار دارای دانه های گوشتی بوده و رب زودتر به غلظت مناسب می‌رسد. رب انار خالص همان رب انار اصل ارگانیک ساوه می‌باشد. که بصورت انبوه در کارخانه های متعدد ساوه تولید و پخش میشود. عرضه مستقیم آن توسط واحد فروش شرکت ناریسا انجام میشود. ویژگی منحصر به فرد عرضه انواع رب انار ساوه با طعم های ترش، ملس و شیرین می‌باشد. خریدارن می‌توانند با توجه به نوع مصرف به هر میزان که بخواهند سفارش دهند.

رب انار طبیعی ساوه خواص درمانی و طعم بهتری نیز به غذا میدهد. طعم ملس آن بعنوان چاشنی برای غذاهایی مانند خورشت فسنجان، مرغ و ماهی شکم پر کاربرد دارد. رب انار ترش برای سس انار و ترشی زیتون پرورده کاربرد دارد. رب انار شیرین در بعضی از غذاهای سنتی گیلانی و مناطقی از استان خراسان کاربرد بیشتری دارد. جالب است بدانید هر منطقه در ایران بسته به ذائقه شخصی خود می‌توانند هر نوع رب انار دلخواه خود را سفارش دهند.

ما این امکان را در مجموعه ناریسا فراهم آورده ایم که انواع مختلفی از رب انار رقیق چه خانگی و چه رب انار صنعتی را برای مشتریان گرامی تولید و ارائه کرده ایم. دسترسی آسان نیز یکی از مهمترین عوامل در فروشگاه های اینترنتی می‌باشد. خرید مطمئن فقط از طریق سایت های معتبر و اختصاصی امکان پذیر است. همچنین خدمات رسانی به مشتریان در اسرع وقت و پاسخگویی آنلاین و ارسال مطمئن از دیگر خدمات مجموعه ناریسا است.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *