رب انار یکی از محصولات پر کاربرد در صنایع تولیدی مواد غذایی می‌باشد. این محصول در مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. رب انار کیلویی در تولید زیتون پرورده، تهیه سس انار، انواع غذاهای سنتی و جدید در بسیاری از رستوران ها و اماکن طبخ غذا و کارخانجات بزرگ برای تهیه سس انار مورد مصرف قرار می گیرد. شیراز به عنوان یکی از شهرهای مهم در کشت انار و مشتقات آن به شمار می آید. قیمت رب انار کیلویی بصورت فله ای و در تناژ بالا عرضه شده است. این محصول برای عرضه به بازارها داخلی و صادراتی بسیار از نظر کیفیت و قیمت رقابتی می‌باشد.

قیمت رب انار ۱۴۰۰ در نوسانات بازار داخلی ایران دچار افزایش گذاشته است. با گران شدن مواد اولیه و خریداری آن که بصورت وارداتی می‌باشد. قیمت تمام شده رب انار کیلویی دارای نوسانات بازار مصرف می‌باشد. همچنین قیمت رب انار شمال و قیمت رب انار خانگی در تهران مشخص شده است.

رب انار شیراز غلیظ

خرید رب انار ترش

رب انار ترش اعلا

 

فروش اینترنتی انواع رب انار و قیمت رب انار شمال با نرخ روز مشخص شد. پایین ترین قیمت بازار داخلی یکی از مهمترین عوامل تولید کنندگان می‌باشد. گاهی برخی تولید کنندگان برای این منظور از مواد اولیه نامرغوب استفاده میکنند. قیمت رب انار اصل کاملا مشخص است. و معمولا قیمت پایین آن نشانه کیفیت پایین رب انار می‌باشد. خرید رب انار ترش از طرفداران زیادی در جنوب و غرب ایران برخوردار است. این مورد به دلیل غذاهای سنتی در این خطه از کشور می‌باشد.

رب انار بهداشتی دارای آنالیز محصول و نشان سیب سلامت بر روی گالن پانزده کیلویی می‌باشد. رب انار فله ای نیز تمامی موارد استاندارد را دارا می‌باشد. و همراه محصول برای خریداران ارسال میگردد. رب انار کیلویی بصورت عمده و جزئی و یا شیشه ای به مشتریان عرضه شده است. برای اطلاع از قیمت روز این محصول با مدیر فروش کارخانه تولیدی رب انار ارتباط برقرار نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *