امروز به علت کمبود بسیاری از مواد غذایی مغذی ، افراد به نیروی و نشاط کافی برای کارهای روزمره خود ندارند. شیره خرما ، یک ماده بسیار انرژی زا و مفید است. این ماده انرژی زا بوده و مصرف آن انرژی بدن را تامین می کند. مصرف این شیره قدرت یادگیری کودکان و دانش آموزان را افزایش چشمگیری می دهد. قیمت عمده در کارخانه شیره خرما اصل در اصفهان مشخص شد. و به علت گران شدن خرما نرخ آن افزایش گذاشته شده است.

از فواید شیره خرما طبیعی میتوان به ویتامین های گروهB اشاره کرد. و همچنین ویتامین های این ماده انرژی زا بسیار زیاد می باشد. یکی از مواد غذایی بسیار مفید در این شیر خرما ارگانیک میتوان گفت قند طبیعی است. که خون ساز و مولتی ویتامین کامل است. شیره خرما اصل حاوی پروتئین، قند طبیعی مواد معدنی و ویتامین هایی مانند B1، B2، B3 و B5 و همچنین A1 و C می باشد .

شیره خرما با طعم طبیعی

مشخصات و آنالیز شیره خرما

آنالیز شیره خرما اصل

 

همانطور که میدانید، برای تولید شیره خرما صنعتی آنالیز محصول حائز اهمیت است. زیرا در هر سری ساخت باید به میزان دقیق محاسبه و در تولید مشابه آن محصول لحاظ شود. در اینجا به مشخصات شیره خرما اصل میپردازیم. تا حدود مجاز آن برای هر واحد مشخص شود.

  1. حدود مجاز اسیدیته ی شیره ی خرما ۳/۱ – ۵/۰ درصد اسیدیته بر حسب اسید استیک می باشد.
  2. حدود مجاز میزان PH باید ۳/۴ ۵/۳ باشد.
  3. حدود مجاز میزان مواد جامد محلول در آب در شیره خرما باید ۷۳-۶۷ درصد باشد.
  4. قندهای موجود در شیره خرما طبیعی باید ۵۸ درصد باشد.
  5. همچنین بریکس شیره خرما اصل بین ۷۲ الی ۷۵ می‌باشد.

 

خرید اینترنتی شیره خرما طبیعی بصورت مستقیم از درب کارخانه

شیره خرما ارگانیک اصفهان

شیره خرما اصل حاوی مقدار زیادی خرما و قند طبیعی است. شیره کشی از خرما در بزرگترین کارخانه اصفهان صورت می پذیرد. همچنین خرید اینترنتی بصورت مستقیم از درب کارخانه برای راحتی و رفاه و دردسترس پذیری بیشتر مشتریان و تاجران امکان پذیر است. برای اطلاع از لیست قیمت ها و انواع محصولات شیره جات و رب انار و آشنایی بیشتر با کیفیت محصول و تمامی فرآیندها سفارش آن با مشاور فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *