یکی از محبوب ترین محصولات بین خریداران معجون طبیعی چهار شیره است. کارخانه ها و شرکت های تولیدی زیادی سر تا سر ایران مشغول به فعالیت در تولید این ترکیب فوق العاده هستند.

چهار شیره اعلا عبارتند از، ترکیب شیره انگور ، شیره خرما، شیره توت، شیره انجیر می باشد. افراد زیادی خواهان این ترکیب عالی و مفید با کیفیت بالا و ارگانیک هستند. وجود چهار ماده مغذی باعث شده تا توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب کند.

تولید عمده چهار شیره درجه ۱ توسط کارخانجات تماما اتوماتیک و بدون دخالت دست و کاملا بهداشتی و ارگانیک انجام میگیرد. متقاضیان و خریدارن عمده می‌توانند این محصول را با قیمت استثنایی درب کارخانه تحویل بگیرند.

چهار شیره درجه یک طبیعی

خواص بی نظیر چهار شیره

شیره صنعتی

خواص بی نظیر و فوق‌العاده چهار شیره باعث شده در طب سنتی ایرانی و طب اسلامی برای پیشگیری و همچنین درمان بیماری های زیادی مانند کم خونی، مخصوصا فقر آهن، بیماری های قلبی و عروقی، همچنین سرماخوردگی، گلودرد، تب و حتی ضعف بینایی مورد مصرف قرار بگیرد.

مصرف شیره بصورت مداوم و پیوسته باعث بهبود کم خونی و گرما بخشی بدن انسان مخصوصا در افرادی با مزاج مرطوب و سرد، بسیار مفید است. استفاده از این محصول در تمامی فصول سال توصیه میشود . بالاخص در فصل زمستان که بدن دچار سردی و رخوت میشود مصرف شیره جات بسیار کارساز است.

تمامی موارد چهار شیره درجه ۱ دارای طبع گرم دارد. مصرف همزمان آن بسیار مقوی و سرشار از ویتامین و املاح معدنی می باشد. اگر این محصول را در وعده صبحانه مورد استفاده قرار گیرد، باعث نیرو بخشی و نشاط بدن در طول روز برای انسان است. و در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.

قیمت چهار شیره اصل طبیعی

چهار شیره شرکتی اعلا

قیمت چهار شیره اصل طبیعی مشخص شد. این محصول بسیار شگفت انگیز و طبیعی در گذشته بصورت خانگی تهیه میشد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری و رشد تقاضا بیشتر باعث شده، تا کارخانه های تولید شیره به عرضه عمده شیره اصل و طبیعی را وارد بازار مصرف کنند. فروش این محصول در بازار داخل بسیار ارزان و مقرون به‌صرفه است.

صادرات به کشور های مختلف در محصول شیره بصورت  چهارشیره درجه ۱ با کیفیت و مرغوبیت بالا و خواص بی نظیر آن توسط بازرگانان و فروشندگان به سراسر ایران و کشورهای همسایه صورت می گیرد.

برای خرید چهارشیره درجه ۱ می توان از طریق نمایندگی های معتبر و سایت های اینترنتی به صورت غیر حضوری اقدام نمود. ارسال نمونه برای تست کردن این محصول امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *