ایران مرکز تولید انار دانه سیاه بسیار هستند و هر کدام انار را با قیمت های متفاوتی به فروش می رساند، این میوه بهشتی در فصل پاییز و زمستان به بازار عرضه می شود و بسیاری از دلالان انار را از باغداران با قیمت بسیار پایین خریداری می کنند‌.

بعد با قیمت های سرسام آور به فروش می رساند؛ مجموعه یکی از تولید کنندگان بزرگ در ایران است که با برداشت انار در زمان مناسب توانسته است بهترین و با کیفیت ترین انار دانه درشت سیاه را بر داشت کنند، و یکی از صادر کننده های بزرگ انار دانه سیاه می باشد.

که با قیمت بسیار مناسب انار صادراتی را به سراسر کشور توزیع کرده ودر صادرات این میوه خوشمزه به کشورهای مختلف حرف اول را بزند؛ شما خریداران محترم می توانید بدون واسطه به سایت مجموعه مراجعه و برای خرید انار دانه سیاه درشت اقدام کنید.

مرکز صادرات انار دانه سیاه

بررسی ارزش غذایی انار

بررسی ارزش غذایی انار انار تنها میوه ای است که پوسته، دانه، هسته، آب و پرده های سفید درون انار همه خاصیت دارند طب سنتی، طب انار سرد و تر و پوست انار سرد و خشک است و از انار از پوسته تا دانه ی انار فواید زیادی دارد به همین دلیل به میوه بهشتی معروف است.

انار به عنوان یک میوه بهشتی مورد توجه بوده و به دلیل خواص زیادی که دارد و طعم و مزه فوق العاده ی این میوه ی آب دار که در فصل پاییز و زمستان که به بازار وارد می شود همه در تلاش هستند که انار آبدار و خوشمزه را تهیه کنند.

به عنوان یک میوه ی مجلسی به شمار می آید و یکی از سنبل های شب یلدا انار دانه درشت خوش رنگ است و گذشتگان ما انار را میوه باروری و برکت می دانستند، از نظر علمی انار یکی از پر فایده ترین و سالم ترین میوه است و مصرف این میوه خوشمزه برای درمان بعضی از بیماری ها توصیه می شود.

پوسته ضخیم انار را که باز کنید دانه های قرمز خوش رنگ که مانند یاقوت می درخشد نمایان می شود و این دانه های یاقوتی سر شار از انواع ویتامین های ث، ویتامین کا، ویتامین ب، پتاسیم، فولات و…است.

مواد معدنی، کربوهیدرات، پروتئین، کلسیم، فسفر، منیزیم، روی و… هم چنین سر شار از آنتی اکسیدان و اسید پونیسیک که درون دانه های هسته انار وجود دارد و جزء اسید‌های چرب اصلی دانه‌های انار است این ماده یکی از اسیدهای چرب امگا ۶ محسوب می شود.

این انار ارگانیک به دلیل خاصیت های فراوانی که دارد از پوسته تا هسته ی انار مفید بوده و در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می کردند و حتی در قدیم از پوسته انار برای رنگ کردن موی سر استفاده می کردند و از پوست انار انواع رنگ طبیعی را درست می کردند.

فواید دارویی انار برای بدن

فواید دارویی انار برای بدن انار که به عنوان سنبل تمام میوه ها شناخته شده فواید زیادی دارد، انار یکی از میوه‌ های پر طرفدار و جذاب بوده و در صنایع غذایی، دارویی و آرایشی بسیار کاربرد دارد و انار را به‌ صورت تازه یا آب‌میوه، رب انار، روغن هسته انار و سرکه انار استفاده می کنند، انار در لوازم‌آرایشی و بهداشتی هم بسیار کاربرد دارد.

انار به دلیل داشتن ویتامین های زیاد برای درمان کم خونی و ضعف بهترین دارو است و باعث بهبود سلامت قلب می شود؛ هم چنین انار پر از مواد مغذی و معدنی است که مورد نیاز برای بدن هستند؛ و آنتی اکسیدان های مختلف در انار وجود دارد.

آب انار محافظ قلب بوده و از سرطان ها جلوگیری می کند انار غنی از ویتامین ث و انواع آنتی اکسیدان است، که برای سلامت پوست و مو بسیار مفید هستند و می توانند به تاخیر علائم پیری کمک کنند و باعث بهبود التهاب پوستی و درمان آکنه و خال های تیره می شود.

آب انار سطح کلسترول خون را پایین می آورد ؛ به سلامت قلب کمک می کند، آب انار جریان خون را بهبود می بخشد و به رگ های خونی کمک می کند که سفت و ضخیم نشوند و باعث رقیق شدن خون می شود تا به راحتی در رگ های خونی حرکت کند از سکته های قلبی جلو گیری می کند.

انار برای پوست بسیار مفید است و باعث روشن شدن پوست می شود، از انار برای ساخت انواع کرم های ضد لک و جوان کننده ی پوستی استفاده می شود و از روغن هسته انار برای چین و چروک پوست صورت بسیار مفید است و باعث می شود که پوست شروع به کلاژن سازی کند.

فقط کافی است هر شب قبل خواب پوست صورت را با روغن هسته انار ماساژ داد؛ بهترین دارو برای افسردگی است و باعث تقویت کبد، کلیه، روده ها و معده است،خلاصه این که این میوه پر فایده خواص زیادی دارد و تنها میوه ی است که می توان همراه غذا خورد.

عرضه کنندگان انار دانه سیاه

عرضه کنندگان انار دانه سیاه مراکز زیادی هستند که عرضه انار را برعهده دارند و این مراکز انار را به صورت عمده و جزئی به فروش می رساند و هر کدام از این عرضه کنندگان انار از جاهای مختلف تهیه می کنند و بر اساس نوع و کیفیت انار، آن را به فروش می رساند.

مجموعه ما یکی از تولید کنندگان بزرگ انار در سراسر کشور است که بهترین انار دانه سیاه را برداشت می کند و به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند ؛ شما می توانید با مراجعه به سایت مجموعه بهترین و با کیفیت ترین انار دانه سیاه را تهیه کنید.

مجموعه ما توانسته است به عنوان یکی از صادر کنندگان انار مرغوب ترین انار دانه سیاه را به کشورهای مختلف از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس، چین، روسیه و کشور های اروپائی باشد و حرف اول را در صادرات بزند.

فروشندگان بی واسطه انار دانه سیاه

فروشندگان بی واسطه انار دانه سیاه قیمت انار در بازار های سراسر ایران بسیار متفاوت است به دلیل دلالان و واسطه گرانی که انار از باغداران با قیمت بسیار پایین خریده و در انبار های خود انبار می کنند تا بعد با قیمت بالا به فروش برسانند همین امر موجب می شود کیفیت محصول پایین بیاید و قیمت انار بالا تر برود.

شما خریداران محترم در سراسر کشور می توانید بدون واسطه و به طور مستقیم به سایت مجموعه ای ما مراجعه کنید و تازه ترین انار دانه سیاه آبدار را با کیفیت عالی تهیه کنید؛ مجموعه ای ما با تضمین قیمت انار دانه سیاه را با بسته بندی های مناسب به شما ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *