یکی از استان های که بعلت نزدیکی با مرز از نظر موقعیت استراتژیک عالی برای صادرات دارد، استان آذربایجان غربی و خصوصا شهر ارومیه می‌باشد. این منطقه داری کارخانه های متعدد می باشد. مهمترین صنایع تولیدی که در این استان و شهر ارومیه فعالیت دارد کارخانه تولید انواع بهترین رب انار و کنسانتره انار می باشد. انواع مختلف رب انار استاندارد با درجه غلظت های متفاوت مناسب برای صادرات است.

یکی از اصلی ترین ویژگی رب انار صادراتی آنالیز محصول به صورت یکسان است. زیرا درجه کیفی و میزان مواد اولیه در هر سری ساخت و تولید دقیقا باید به یک میزان باشد. زیرا در آزمایشات گمرکی و کشور مقصد این امر بسیار حائز اهمیت است. بنابراین این مهم باعث شده تا کارخانه در تهیه رب انار استاندارد از نظر کمی و کیفی کاملا با استاندارد های صادراتی مطابقت داشته باشد. نشان استاندارد و بهره‌برداری یکی از مجوزهای اصلی برای صادارت صنایع غذایی به شمار می‌رود. همچنین نشان سیب سلامت که باید در لیبل محصول وجود داشته باشد. بسته بندی بهداشتی و پلمپ شده نیز از ضروریات رب انار استاندارد می‌باشد.

رب انار صنعتی ارومیه

خرید رب انار بریکس ۷۵

رب انار گالن پانزده کیلویی آذربایجان غربی

همانطور که گفته شد رب انار در صادرات باید دارای استاندارد های جهانی باشد. بهترین غلظت برای صادرات بریکس ۷۵ می‌باشد. که هم در ایران و هم بازار صادراتی طرفداران زیادی دارد. کارخانه رب انار ارومیه برای تولید داخلی و صادرات انواع رب انار استاندارد ممتاز را تولید میکنند. در این کارخانه رب انار صادراتی با بریکس ۷۵ و آنالیز دقیق صادراتی تولید می شود. همچنین بسته بندی هم بصورت گالنی ۱۵ کیلویی و ۲۵ کیلویی و بشکه های ۲۳۵ کیلویی پلمپ شده عرضه شده است. شما میتوانید بسته به نیاز خود بسته بندی صادراتی یا بصورت فله ای آن را تهیه نمایید

برای سفارش و خرید و کسب اطلاعات درباره ی جزئیات انواع رب انار صادراتی و داخلی میتوانید با این شرکت ارتباط بگیرید.

۴ پاسخ

  1. مصرف رب انار خواص بسیاری برای سلامت بدن، لاغری و چربی سوزی دارد به همین علت استفاده از رب انار در برنامه غذایی می تواند برای بدن بسیار مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *